Det betyder, at vi skal ud af huller nu for at få solgt nogle juleting til butikker, grossister, kæder mm.
Vi er eksperter i al slags filt til lyddæmpning, industri, møbler, dekoration og færdig produkter. Vi har designet og fremstillet foreløbig disse ting i 100% ren uldfilt:
kravlenisser dreng/pige i julerød
rensdyr i gråmeleret
julehjerter
snemænd
snekrystaller
engle
juletræer
dækkeservietter rød eller grå
glasbrikker rød eller grå - det hele ligger på shop.aquatex.dk/filtprodukter/julerier-i-filt
Ud over at sælge på shoppen, skal varerne også sælges til supermarkeder, grossister or brugskunst og gaveartikler samt isnekræmmere. Hvordan laver jeg bedst et oplæg til den kundegruppe? Hvordan skal varerne pakkes? Hvor mange i hver pakke? Hvilken type emballage? Display? Jeg vil sætte stor pris på at læse dine gode råd. Vores shop mangler en del endnu, så jeg har lige nu ikke brug for kritik af den - det kommer vi til lidt senere. Har du lyst til at aftage nogle af vores lækre filtprodukter, sender jeg gerne et godt tilbud.
Det betyder, at vi skal ud af huller nu for at få solgt nogle juleting til butikker, grossister, kæder mm.
Vi er eksperter i al slags filt til lyddæmpning, industri, møbler, dekoration og færdig produkter. Vi har designet og fremstillet foreløbig disse ting i 100% ren uldfilt:
kravlenisser dreng/pige i julerød
rensdyr i gråmeleret
julehjerter
snemænd
snekrystaller
engle
juletræer
dækkeservietter rød eller grå
glasbrikker rød eller grå - det hele ligger på shop.aquatex.dk/filtprodukter/julerier-i-filt
Ud over at sælge på shoppen, skal varerne også sælges til supermarkeder, grossister or brugskunst og gaveartikler samt isnekræmmere. Hvordan laver jeg bedst et oplæg til den kundegruppe? Hvordan skal varerne pakkes? Hvor mange i hver pakke? Hvilken type emballage? Display? Jeg vil sætte stor pris på at læse dine gode råd. Vores shop mangler en del endnu, så jeg har lige nu ikke brug for kritik af den - det kommer vi til lidt senere. Har du lyst til at aftage nogle af vores lækre filtprodukter, sender jeg gerne et godt tilbud.
Ser frem til at læse dine guldkorn.
Hvis du vil ind i supermarkederne er du VIRKELIG sent på den... De har allerede bestilt varerne for længe side (oftes allerede i April/Maj)...
Så vil du have den mindste chance for at komme ind, skal du efter sommerferie have fat i indkøberen hos disse, og aftale noget akut... Ellers er løbet kørt. Husk på supermarkederne allerede begynder at sælge Jule tingel tangel fra Oktober, oftes finder leveringerne sted i Efterårsferien.
Mange tak for dit gode svar. Jeg er godt klar over, at jeg er sent ude, men prøver alligevel
Jeg kan altid høste noget erfaring til senere brug. Men har du andre tips, skriver du bare igen.
Det var da godt du kunne bruge det... Husk på at produkterne skal være enormt unikke, hvis du tænker på DS, som kunde. De får nemlig selv produceret det meste selv, og derfor er de svære at sælge ind til.