Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Ønsker input til Net Koncept

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 19. Jan 09
Indlæg ialt: 40
Skrevet kl. 11:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Friske Aminoer,

Jeg har i laaang tid arbejdet på et koncept, som jeg selv brænder for - og hjemmesiden er nu, så godt som færdig efter flere tilpasninger (mangler den færdige betalingsdel og Nyhedsbrev, dette er planlagt til den færdige side).

Jeg står og skal beslutte det næste skridt for dette og skal egentlig bare trykke på knappen til producenten og til firma der laver hjemmesiden (hvilket betyder penge op af lommen). Jeg har testet besøgende på sitet og har ikke været helt tilfreds med den respons jeg har fået.

Jeg har totalt brugt snart 6 mdr. på udvikling af siden, sideløbende med produktet, sideløbende med tilsikring af at det rent lovmæssigt er ok. Jeg vil naturligvis helst fortsætte dette og få en succes ud af det. Ønsker dog ikke at brænde penge af, hvis ingen indtjening.

Jeg ønsker derfor nogle gode input på følgende www.balero.dk :

- Selve siden, er der nogle ting du mener jeg skal ændre for, at få succes?

- Konceptet, din ærlige mening, naturligvis bedst hvis du selv af og til har behov for hjælp til samme problem.

- Navnet, jeg har et par andre navne i tankerne. Eks. enten Ronu eller Sovnu, hvad synes du?

Jeg glæder mig til, at høre fra dig/jer.

Venligst

Michael

Tilmeldt 27. Apr 07
Indlæg ialt: 6988
Fra  MobilTjek Skrevet kl. 11:11

Jeg synes at selve siden ser rigtig godt ud! Jeg ved ikke om det bare er mig, men jeg troede først at det var hovedpuder du solgte, måske en ide at vise produktet/produkterne på forsiden.

Sammenlign mobilpriser med eller uden abonnement

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 11:13
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Du skal måske til at starte med skrive lidt mere tydeligt hvad dit produkt er. Til at starte med troede jeg der var tale om en pude, først da du begynder at skrive om recepter og lign gik det op for mig der er tale om en pille......tror jeg nok

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 11:14
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

GevinstGaranti:

Jeg synes at selve siden ser rigtig godt ud! Jeg ved ikke om det bare er mig, men jeg troede først at det var hovedpuder du solgte, måske en ide at vise produktet/produkterne på forsiden.

nej du var ikke den eneste Wink

Fra Hellerup
Tilmeldt 11. Apr 06
Indlæg ialt: 3722
Fra  CloudSprout Skrevet kl. 11:27

Din side er rigtigt god som informations side. Og den ville gøre sig godt hvis man kun kunne købe produktet butikker.

Men hvis du vil sælge varer på nettet - så skal der helt andre boller på suppen, der er den mildest talt elendig!!!

Jeg kan varmt anbefale dig, at læse Thorborgs e-pusher eller få fat i en leverandør der ved noget om e-handel.

Jeg ville ihvertfald ikke selv sætte mine sparer penge på, at din side ville tjene særligt mange penge via net salg.

Selve konceptet med, at optimerer hvordan folk sover synes jeg iøvrigt er genialt, men svært at sælge uden at blive regnet for en fusentaster.

Fra Kgs Lyngby
Tilmeldt 7. Apr 09
Indlæg ialt: 2798
Fra  Infospray Media Skrevet kl. 11:34

En tydligere "call to action". Man skal næsten lede efter "køb" linket.

En stor fed knap hvor der står "Køb XXX nu og spar 10%" (eller whatever)

Tilmeldt 4. Feb 08
Indlæg ialt: 135
Fra  Cammilla Rysgaard Skrevet kl. 14:51

Jeg er enig med de andre i, at der mangler "call to action". Når du tænker på denne, så tænk smerte/drøm. Enten kan du befri din målgruppe fra noget smerte, eller du kan levere noget de drømmer om.

Cammilla :-)

Tilmeldt 19. Jan 09
Indlæg ialt: 40
Skrevet kl. 07:33

Tak for gode tilbagemeldinger. Det tager jeg med til beslutningsprocessen.

Mht. Navn, har I kommentarer der?

Venligst

M

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)