Hej Friske Aminoer, Jeg har i laaang tid arbejdet på et koncept, som jeg selv brænder for - og hjemmesiden er nu, så godt som færdig efter flere tilpasninger (mangler den færdige betalingsdel og Nyhedsbrev, dette er planlagt til den færdige side). Jeg står og skal beslutte det næste skridt for dette og skal egentlig bare trykke på knappen til producenten og til firma der laver hjemmesiden (hvilket betyder penge op af lommen). Jeg har testet besøgende på sitet og har ikke været helt tilfreds med den respons jeg har fået. Jeg har totalt brugt snart 6 mdr. på udvikling af siden, sideløbende med produktet, sideløbende med tilsikring af at det rent lovmæssigt er ok. Jeg vil naturligvis helst fortsætte dette og få en succes ud af det. Ønsker dog ikke at brænde penge af, hvis ingen indtjening. Jeg ønsker derfor nogle gode input på følgende www.balero.dk : - Selve siden, er der nogle ting du mener jeg skal ændre for, at få succes? - Konceptet, din ærlige mening, naturligvis bedst hvis du selv af og til har behov for hjælp til samme problem. - Navnet, jeg har et par andre navne i tankerne. Eks. enten Ronu eller Sovnu, hvad synes du? Jeg glæder mig til, at høre fra dig/jer. Venligst Michael |
Jeg synes at selve siden ser rigtig godt ud! Jeg ved ikke om det bare er mig, men jeg troede først at det var hovedpuder du solgte, måske en ide at vise produktet/produkterne på forsiden.