Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

seriøs investor der mangler solidt projekt, kig her!

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Fra Kokkedal
Tilmeldt 26. Jan 08
Indlæg ialt: 80
Fra  Sibl Solutions ApS Skrevet kl. 15:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer,

Markedet er jo ikke det bedste at finde risikovilligt kapital i, men må samtidig tro på at der altid er penge til de gode ideer :-)

Jeg er igang med udarbejdelsen af en web service med start februar 2010 i et ApS. servicen vil koste 19.95 USD per år dvs små 40 øre per dag.

ca 4 millioner søgninger per måned set over de sidste 12 måneder world wide. så mange søgninger er der på "produktet" der danner baggrund for min service. Målet det første år er at få websiden op som nr 1 på google. derved skulle det gerne kunne lykkedes at få minimum 12000 abonnenter de første 12 mdr.

Jeg mangler en investor/VC der vil være med på teamet. Forretningplan & fuld kravspecification foreligger.

Budgettet er sendt til revisoren der skal udfærdige de sidste ting og regne efter,

Servicen er skalerbart og med det rigtige hold kan dette blive til en hel del.

forventningen er at investoren/VC stiller netværk samt kapital til rådighed. Kapitalen jeg søger er 2 millioner dkr over 2 år.

inden 12 mdr skal der også findes en direktør og der forventes at investoren også med ind over.

modydelsen bliver selv følgelig en STOR bid af kagen. Den tager vi hvis det bliver relevant!

hellere at have 35% af en succes end 100% af ingenting!

men vil ellers ikke uddybe nærmere i tråden her, men giver gerne en præsentation hvis du giver kaffen og lokalet hvor selvfølgelig du også skriver under på min NDA.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 15:30
Gennemsnit 3,7 stjerner givet af 3 person

Til at starte med ville jeg glemme alt om den NDA aftale den hjælper dig ikke tværtimod. Ud over dette vil jeg være meget mere åben om projektet.

Som du selv siger så er 35% af en succes bedre en 100% af ingenting.

Dette gælder også med hemmelighedskræmmeri.

Det er bedre at have et projekt der bliver til noget med chance for nogen laver en kopi, en et projekt der aldrig bliver til noget fordi det er hemmeligt.

Det kan desuden ikke være noget unikt med så mange søgninger per mnd.

Vil personligt gerne høre mere, du er velkommen til at sende mig en mail på senna(snabela)mirus-seo.dk

mvh

christian senna

Tilmeldt 1. Jun 08
Indlæg ialt: 284
Skrevet kl. 15:44

Mill:

hellere at have 35% af en succes end 100% af ingenting!

Præcis, og det fatter mange ikke.

Fra Kokkedal
Tilmeldt 26. Jan 08
Fra  Sibl Solutions ApS Skrevet kl. 16:35

Hej Christian,

Tak for din input vedr. NDA og brug af denne. det gav stof til eftertanke. dette sagt vil jeg lige følge op.

Selvfølgelig fastholder jeg min NDA!

Når jeg mener at have en forretningsidè/en service jeg brænder for at starte og yde for kunderne, kan jeg ikke se fordelen i at dele disse informationer med andre så længe at projektet er under udarbejdelse.

Det er jo ikke fordi ideen er kommet natten over, jeg har faktisk brugt/bruger en del tid og resourcer på videreudvikling af min idè og vil da blive noget trist hvis en anden render med ideen.Sad

Jeg siger ikke at det skulle være unikt med antallet af søgninger og derved potentielle "kunder i butikken" men jeg syntes at der er søgninger nok til at lave en fornuftig forretning.

fint at du vil høre mere, stiller gerne op med hele "showet" og naturligvis med en underskrevet NDA.Big Smile

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 16:52
Gennemsnit 3,0 stjerner givet af 2 person

Mill:

Hej Christian,

Tak for din input vedr. NDA og brug af denne. det gav stof til eftertanke. dette sagt vil jeg lige følge op.

Selvfølgelig fastholder jeg min NDA!

Når jeg mener at have en forretningsidè/en service jeg brænder for at starte og yde for kunderne, kan jeg ikke se fordelen i at dele disse informationer med andre så længe at projektet er under udarbejdelse.

Det er jo ikke fordi ideen er kommet natten over, jeg har faktisk brugt/bruger en del tid og resourcer på videreudvikling af min idè og vil da blive noget trist hvis en anden render med ideen.Sad

Jeg siger ikke at det skulle være unikt med antallet af søgninger og derved potentielle "kunder i butikken" men jeg syntes at der er søgninger nok til at lave en fornuftig forretning.

fint at du vil høre mere, stiller gerne op med hele "showet" og naturligvis med en underskrevet NDA.Big Smile

Jeg siger ikke du skal poste din plan her på amino så alle kan læse den, men du har et problem.

Mange seriøse investore gider simpelthen ikke bruge tiden på alt det fnidder fnadder, da langt de fleste ideer ikke er noget for dem. Jeg sidder i norge og jeg rejser ikke til danmark for at tage et møde med dig og underskrive en masse ting bare for at høre hvad du har at sige. Det har med stor sandsynlighed ikke min interresse, men man kan aldrig sige aldrig. Jeg taler af erfaring når jeg siger der er rigtig mange der har det på samme måde og din risiko er du aldrig kommer i kontakt med de rigtige da de ikke gider bruge tiden på dig.

Desuden har din plan med sikkerhed en masse problemer og her vil åbenhed kaste lidt lys på de problemer du måske ikke selv har set. Og sikkert også med lidt brainstorm fra andre give dig en løsning.

Der er altså flere ting at vinde en der er at tabe hvis du spørger mig.

Chancen for at der er nogen der stjæler din ide er meget lille, vil mene en seriøs investor har for meget at miste i form af rygte osv hvis en ide stjæles. Desuden er du med sikkerhed et skridt foran. Ud over dette så kan du ikke undgå konkurrence i fremtiden, og hvis en kommer før dig kan du se og lære af hans fejl.

Jeg vil stadig gerne høre mere om din ide, men jeg gider ikke bruge mere energi på det en at give dig min mail adresse og skrive lidt frem og tilbage. Kan eventuelt lave en mail hvor jeg skriver at alt er fortroligt osv

Dit største problem er at mange af dem der kunne finde på at smide penge har det på samme måde.

Mit råd til dig er kom med lidt seriøst info her på amino uden at afsløre detaljer, og send så en seriøst og detaljeret forretningsplan til dem der kontakter dig. Du kan godt spørge om de vil lave en nda aftale, men hvis de siger som mig til at starte med så lad være at drop dem helt med det samme, det er måske ham der rent faktisk har pengene og gerne vil af med dem.

Tilmeldt 1. Jun 08
Indlæg ialt: 284
Skrevet kl. 19:54

Enig, det er altid muligt at lave en mindre non-confidential præsentation.

Fra Kokkedal
Tilmeldt 26. Jan 08
Fra  Sibl Solutions ApS Skrevet kl. 20:08

Hej Christian,

har sendt dig en mail Big Smile

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)