Hej Aminoer, Markedet er jo ikke det bedste at finde risikovilligt kapital i, men må samtidig tro på at der altid er penge til de gode ideer :-) Jeg er igang med udarbejdelsen af en web service med start februar 2010 i et ApS. servicen vil koste 19.95 USD per år dvs små 40 øre per dag. ca 4 millioner søgninger per måned set over de sidste 12 måneder world wide. så mange søgninger er der på "produktet" der danner baggrund for min service. Målet det første år er at få websiden op som nr 1 på google. derved skulle det gerne kunne lykkedes at få minimum 12000 abonnenter de første 12 mdr. Jeg mangler en investor/VC der vil være med på teamet. Forretningplan & fuld kravspecification foreligger. Budgettet er sendt til revisoren der skal udfærdige de sidste ting og regne efter, Servicen er skalerbart og med det rigtige hold kan dette blive til en hel del. forventningen er at investoren/VC stiller netværk samt kapital til rådighed. Kapitalen jeg søger er 2 millioner dkr over 2 år. inden 12 mdr skal der også findes en direktør og der forventes at investoren også med ind over. modydelsen bliver selv følgelig en STOR bid af kagen. Den tager vi hvis det bliver relevant! hellere at have 35% af en succes end 100% af ingenting! men vil ellers ikke uddybe nærmere i tråden her, men giver gerne en præsentation hvis du giver kaffen og lokalet hvor selvfølgelig du også skriver under på min NDA.
|
Til at starte med ville jeg glemme alt om den NDA aftale den hjælper dig ikke tværtimod. Ud over dette vil jeg være meget mere åben om projektet.
Som du selv siger så er 35% af en succes bedre en 100% af ingenting.
Dette gælder også med hemmelighedskræmmeri.
Det er bedre at have et projekt der bliver til noget med chance for nogen laver en kopi, en et projekt der aldrig bliver til noget fordi det er hemmeligt.
Det kan desuden ikke være noget unikt med så mange søgninger per mnd.
Vil personligt gerne høre mere, du er velkommen til at sende mig en mail på senna(snabela)mirus-seo.dk
mvh
christian senna