Jeg savner et cms der kan tilpasses i en vis grad! Jeg skal selv have stor indflydelse på design, menu-struktur o.l.
Det skal sættes op på en hjemmeside hvor jeg i starten vil publicere et par artikler.
Jeg har kort leget med wordpress, som virker utroligt brugervenligt, men findes der andet derude som stikker WP ? Jeg vil gerne kunne udvide siden til engang i fremtiden at være meget andet end en blog/artikel side.
Jeg savner et cms der kan tilpasses i en vis grad! Jeg skal selv have stor indflydelse på design, menu-struktur o.l.
Det skal sættes op på en hjemmeside hvor jeg i starten vil publicere et par artikler.
Jeg har kort leget med wordpress, som virker utroligt brugervenligt, men findes der andet derude som stikker WP ? Jeg vil gerne kunne udvide siden til engang i fremtiden at være meget andet end en blog/artikel side.
Joomla, det skulle du prøve at kigge på. Der findes næsten alt til det CMS, plus du har utrolig frie hænder.
typo3 er også et rigtig godt værktøj! det bliver efterhånden brugt af en del virksomeder rundt omkring. Uden at vide hvor stort dit behov er kunne drupal cms også være en løsning. Den egner sig dog nok bedst til større sites. Der vil nok også være nogen der mener at wordpress ville kunne dække dit behov. Mulighederne er mange og det er en smule svært at give et præcist svar uden et mere præcist defineret behov :)
Hvorfor ikke tage wordpress , du er tilfreds med det , og det er lettest at arbejde med det man kender og det er nok det CMS , system der findes flest muligheder , til at videre udbygge ,da der findes millioner af plug in, oveni er der alt hvad et nyheds site indeholder som har kalender ,rss , feed log in individuelle til profiler personer , som du kan give andre rettigheder som forfatter af en profil eller nogle artikler , hvor du er admin
poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows
cms systemer, der er rigtigt mange, TYPO3 er super en rigtig god platform men det kræver en der kender TYPO3 til at sætte det op, som lidt forstaaelse.
Drupal er også egnet, nemmere at bruge samt lidt nemmere at faa lavet samt selv arbejde med, måske lidt simplerer.
Joomla, super bruger venligt selv ikke programmøer kan lære at bruge dette ved selv studie.
Der er ogsaa alle de andre de bedste er nok PLONE, lavet i Python, desvaerre kan jeg ikke anbefale det da der ikke er nok programmoer som kender Python og færre der arbejdeer med Plone.
Det er langt hen af vejen en smagssag. Jeg skiftede for nyligt fra Joomla til Wordpress på min side (som jeg også bruger til artikler). Det skifte har jeg ikke fortrudt, men Joomla har jeg nu også været glad for.
Jeg skrev en artikel om forløbet her: http://lifecheck.dk/farvel-joomla-goddag-wordpress