Med hensyn til flere keywords så har du siderne til at udnytte en bred vifte af ord der vil give mere trafik, men som det er nu bruger du dem ikke, og der skal ændres en del før du kan.
> Men hvad kan jeg gøre for at få endnu bedre placeringer og mere trafik?
Det bedste er at starte fra en ende af, få et ordentligt indblik i dit marked, lave noget seriøs keyword research og så planlægge en strategi ud fra dette.
At kaste sig over enkeltstående ting, uden en strategisk prioritering, kan let ende med at blive spild af tid - eller i hvert fald en mindre effektiv måde at udnytte tiden.
I min nye SEO bog gennemgår jeg de analyser, overvejelser om strategi og alle de praktiske opgaver du skal løse. Du kan downloade en gratis light-version her så du kan se om du kan lide den inden du køber den fulde version.
Til at starte med skal du tage et kig på dine meta keywords og descriptions da du her har nogen åbenlyse problemer.
Måden du har lavet det på hjælper ikke, og jeg vil sige at det du har lavet direkte skader din sides placering.
Hvilke problemer - kan du blive lidt mere præcis? Svar evt. i pm.
Christian Senna:
Du har duplicate content problemer samt noget der i google`s øjne ligner spam.
Hvor ser du duplicate content?
Og spam? hvordan det?
Christian Senna:
Med hensyn til flere keywords så har du siderne til at udnytte en bred vifte af ord der vil give mere trafik, men som det er nu bruger du dem ikke, og der skal ændres en del før du kan.
Hvad skal der til, for at kunne udnytte det bedre?