Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

PRODUKT ELLER LØGN!!

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Fra brøndby strand
Tilmeldt 2. Oct 08
Indlæg ialt: 893
Fra  Bilrude fix - mobil udskiftning af forruder, sideruder, bagruder. Skrevet kl. 13:49
Hvor mange stjerner giver du? :

hey igen. jeg har i lang tid nu gjort mig en masse overvejelser om det at sælge et produkt, til en anden virksomhed, hvor køber ikke nødvendigvis, er interesseret i en billigere pris eller noget uvant mm.

Jeg kan forstå fra mig selv, at hvis jeg selv har en aftale med nogen, omend det er min leverandør, faste spisesteder eller andet, så har jeg en tendens til at være tryg og sikker ved dem/det. Dvs. jeg ville have svært ved at prøve et nyt spisested, leverandør eller toiletpapir. For får jeg det samme for pengene eller spilder jeg min tid!

Jeg står nu en den samme situation som næsten alle andre sælger står i! En bobel hvor jeg tror mit produkt er bedre og billigere end andres! jeg syntes bare ikke at det er overbevisende nok som køber! jeg mener dog også at andre spisesteder skal have en chance, så en smagsprøve er ikke af vejen, og tit genererer prøver (produktet) nye kunder, så det er da et element i en salgsprocess. Jeg syntes bare ikke at det er nok! jeg har overvejet, at give halvpris tilbud, gratis montering på hver anden, hver tiende gratis osv osv.. jeg har tænkt mest i hvordan jeg får overtalt indkøberen i et givent firma, en indkøber som ikke selv mister penge eller kredit ved ikke at nødvendigvis vælge en vare som der er billigst.

Hvad i alleverdener skal man gøre hvis man gerne vil sælge sit produkt og ikke lyve. 

Vi har en fed profil og et godt og billigt produkt, med et højt service niveau vi har nogle småting som adskiller os fra at være som andre! men crap det siger alle andre jo også Angry hehe

rudefix mobil bilrude skifte -nemt og billigt- vi skifter bilruder, reparerer stenslag og nanobehandler hos dig

Tilmeldt 19. Oct 08
Indlæg ialt: 1822
Skrevet kl. 21:06

Hej Omar

Du skriver selv, at man som kunde tit søger en tryghed ved at handle et sted, man kender. Altså at man helst vil møde en person, man allerede har set før. Et kendt ansigt, kan man sige. Det er nok også grunden til at jeg personligt altid på en hjemmeside går ind på firmaets beskrivelse af deres medarbejdere. Og at jeg godt kan lide, at der er billeder af dem.

Nu ved jeg ikke, om dit spørgsmål går på det firma, der fremgår af dit link i bunden af dit indslag, rudefix.dk. Der har du også en side, der hedder "Om os". Men der står ikke noget om dig eller dine evt. medarbejdere. Hvem er I? Hvordan ser I ud? Hvad har I arbejdet med og i hvor mange år?

Det ville være sådan noget, der skulle fremgå af din hjemmeside/annonce osv. for at jeg ville føle mig tryg og få lyst til at ringe til dit firma, hvis jeg fik en skade i forruden.

Og ikke så meget, om jeg fik arbejdet til halv pris. Men bestemt, om servicen var god og hurtigt og arbejdet dygtigt udført af en god håndværker. Det ville også få mig til at anbefale firmaet til mine venner.

Fra brøndby strand
Tilmeldt 2. Oct 08
Fra  Bilrude fix - mobil udskiftning af forruder, sideruder, bagruder. Skrevet kl. 22:04

du har da ret i din antagelse vedr hjemmesiden og jeg kunne tilføje yderligere mangler :-) men faktum er at vi er igang med at få lavet en ny hjemmeside så det skulle snart være på plads!

anyway humlen -hvis det er sådan man staver til det- må være at folk gerne vil handle med en man kender. nu er min problematik så bare at jeg ikke kender dem jeg prøver at sælge til eller vil prøve at sælge til. jeg har derfor brug for råd og vejledning i forhold til det og hvad der står i indlægget..

super du gad kommentere og super for dit besyv på websitet!

rudefix mobil bilrude skifte -nemt og billigt- vi skifter bilruder, reparerer stenslag og nanobehandler hos dig

Fra København K
Tilmeldt 30. Jul 08
Indlæg ialt: 498
Fra  Tame Skrevet kl. 17:58

Hvem sælger du til i øjeblikket? Forbrugere? 

Det var måske en idé at få fat i nogen af de større leasingfirmaer, hvor hurtighed i reparation er vigtigt for deres (erhvervs-)kunder.

Mvh Christian :) 

Planday - Nem og mobil vagtplanlægning

Fra brøndby strand
Tilmeldt 2. Oct 08
Fra  Bilrude fix - mobil udskiftning af forruder, sideruder, bagruder. Skrevet kl. 23:26

hehe..

jeg forsøger at sælge til privat kunder samt "forsikringstager" kunder via hjemmesiden.

dem som jeg i realation til denne tråd forsøger at sælge til er erhvervskunder, forsikringselskaber, politi, leasing osv.

jeg har nu en masse materiale med firmaer, som har en stor vognpark, jeg har kontaktet leaseplan som er en af danmarks største leasing virksomheder pudsigt nok idag nu hvor du spørger, deres svar var som nordania leasing, at de har faste aftaler med nogle af de "tunge drenge" på markedet, danskbilglas carglass eller lign. jeg har fuld forståelse for at de finder tryghed i at bevare disse aftaler og jeg forstår også at der er en masse andre som jeg, der ringer og tilbyder det helt rigtige for dem, anyway jeg havde en lidt anden tilgang til samtalen, så jeg endte med at de gerne ville betale så længe jeg havde tilbagemeldt med et tilbud som for dem var atraktivt nok. det er jeg sikker på at jeg gør selv når jeg ikke giver rabat, så målet blev nået i samtalen men målet var nu heller ikke sat så højt som jeg allerhelst ville have haft det sat til. jeg har faktisk også talt med sixt  og de virkede åbne, jeg har nu sendt dem noget materiale og beder nu til at det går godt, det er jo heller ikke en helt lille vognpark de har :-) 

jeg er åben for flere forslag eller metoder til en salgs process.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 23:39

Hej Omar

Du har måske allerede tænkt på det, men hvad med at tage kontakt til nogen af de mindre leasingselvskaber (hvis de altså findes) og prøve at lave aftaler med dem. Firmaer som ikke har pengene eller størrelsen til at lave aftaler med de tunge drenge på markedet.

Fra brøndby strand
Tilmeldt 2. Oct 08
Fra  Bilrude fix - mobil udskiftning af forruder, sideruder, bagruder. Skrevet kl. 23:45

super forslag.. og det er helt sikkert der jeg regner med at hente noget, jeg havde en samtale med en i går som udlejede biler, hans flåde var så ikke større end 20 biler og samtalen handlede om leje af et lokale, men snakken nåede så hen til at han havde helt vildt brug for en god aftale og en mobil bilrudereparatør, så ham skal jeg ud og snakke med i næste uge. det bliver da spændende :-) ps mit materiale indholder både store og mindre potentielle kunder

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)