hey igen. jeg har i lang tid nu gjort mig en masse overvejelser om det at sælge et produkt, til en anden virksomhed, hvor køber ikke nødvendigvis, er interesseret i en billigere pris eller noget uvant mm. Jeg kan forstå fra mig selv, at hvis jeg selv har en aftale med nogen, omend det er min leverandør, faste spisesteder eller andet, så har jeg en tendens til at være tryg og sikker ved dem/det. Dvs. jeg ville have svært ved at prøve et nyt spisested, leverandør eller toiletpapir. For får jeg det samme for pengene eller spilder jeg min tid! Jeg står nu en den samme situation som næsten alle andre sælger står i! En bobel hvor jeg tror mit produkt er bedre og billigere end andres! jeg syntes bare ikke at det er overbevisende nok som køber! jeg mener dog også at andre spisesteder skal have en chance, så en smagsprøve er ikke af vejen, og tit genererer prøver (produktet) nye kunder, så det er da et element i en salgsprocess. Jeg syntes bare ikke at det er nok! jeg har overvejet, at give halvpris tilbud, gratis montering på hver anden, hver tiende gratis osv osv.. jeg har tænkt mest i hvordan jeg får overtalt indkøberen i et givent firma, en indkøber som ikke selv mister penge eller kredit ved ikke at nødvendigvis vælge en vare som der er billigst. Hvad i alleverdener skal man gøre hvis man gerne vil sælge sit produkt og ikke lyve. Vi har en fed profil og et godt og billigt produkt, med et højt service niveau vi har nogle småting som adskiller os fra at være som andre! men crap det siger alle andre jo også |
Hej Omar
Du skriver selv, at man som kunde tit søger en tryghed ved at handle et sted, man kender. Altså at man helst vil møde en person, man allerede har set før. Et kendt ansigt, kan man sige. Det er nok også grunden til at jeg personligt altid på en hjemmeside går ind på firmaets beskrivelse af deres medarbejdere. Og at jeg godt kan lide, at der er billeder af dem.
Nu ved jeg ikke, om dit spørgsmål går på det firma, der fremgår af dit link i bunden af dit indslag, rudefix.dk. Der har du også en side, der hedder "Om os". Men der står ikke noget om dig eller dine evt. medarbejdere. Hvem er I? Hvordan ser I ud? Hvad har I arbejdet med og i hvor mange år?
Det ville være sådan noget, der skulle fremgå af din hjemmeside/annonce osv. for at jeg ville føle mig tryg og få lyst til at ringe til dit firma, hvis jeg fik en skade i forruden.
Og ikke så meget, om jeg fik arbejdet til halv pris. Men bestemt, om servicen var god og hurtigt og arbejdet dygtigt udført af en god håndværker. Det ville også få mig til at anbefale firmaet til mine venner.