Jeg er på røven Fik anbefalet ePay, og fik fortalt at det var realistik jeg selv kunne sætte det op - og i øvrigt at supporten var flinke. Supporten er nu flinke til at fortælle de kan hjælpe med at sætte min side op mod betaling ![]() ...synes bestemt der stod support@epay, og ikke salg@epay i den emailadresse jeg sendte til... Jeg har pænt forstand til at arbejde mig rundt i html-kodningen på mit site. Jeg forstår hvad der menes når ePay skriver i deres userguide at jeg skal copy/paste "xxxxxxxxxxx" ind i en sides body-tag etc., meeen måske er det alligevel her det kokser. Her gik jeg i stå: www.kenddinviden.dk/bestil.html Når man trykker "send ordre" på denne side, modtager jeg en formular med data på kundne så jeg kan sende min vare. Jeg vil så konstruere siden så man ryger videre til www.kenddinviden.dk/oktest.html Hvor kunden får fortalt at orden er afsendt, men betalingen mangler... Når man på denne side klikke på "åbn betalingsvinduet" ... så åbner det ikke! Vil kloge og hjælpsomme mennesker være flinke og rare at prøve at guide mig lidt(?) prøv eventuelt at se i mine kildekoder om jeg har copy/pastet rigtigt Guiden jeg følger er denne http://www.epay.dk/support/docs.asp?solution=1 |
ePay - betalingsløsning hjælp
Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
- 1
Nu: <body bgcolor="#075929"> Efter kopiering: <body bgcolor="#075929" onload="open_ePay_window()" > mvh Carsten |
Side 1 ud af 1 (2 indlæg)