Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Chip-dankort

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Fra Helsinge
Tilmeldt 12. Jul 05
Indlæg ialt: 199
Skrevet kl. 10:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Er der nogen er jer der har fundet på en smart måde til at håndtere bankafstemning efter der er kommet Chip dankort.

Problemet er at PBS laver 2 posteringer på banken. 1 for transaktioner som er kørt på Chip og 1 for de transaktioner som er kørt på magnet.

Problemet er selvfølgelig ikke større end at man kan ligge de 2 tal sammen som står på bankkontoudtog og så passer det med dankort totalen for den dag.

Men det havde da været nemmer hvis man kunne se på dankort bon hvor meget der var kørt på chip og hvor meget der var kørt på magnet. Ud fra det lave 2 bogføring posteringer så det passede med banken.

Hvordan gør i?

Regnskab ud af huset www.accp.dk

Fra Hvidovre, Danmark
Tilmeldt 12. Jan 06
Indlæg ialt: 403
Skrevet kl. 14:13
Det jeg har set i mange butikker er at man sætter tape over den muliged man ikke vil have folk bruger

Mvh, Lars Brink

Projekt: LatinoNews.dk events, koncerter m.v.

Fra Helsinge
Tilmeldt 12. Jul 05
Indlæg ialt: 199
Skrevet kl. 09:02
Jeg tror mere årsagen til at de spære chip muligheden er at hastigheden ikke er optimal endnu.

Problemet var der jo heller ikke hvis der ikke var alle de problemer med chippen.

Jeg oplever i de forretninger som jeg laver regnskab for, har de mindst en gang om dagen hvor chip dankortet ikke fungere og derfor er nød til at køre det på magnet strimlen.

Regnskab ud af huset www.accp.dk

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)