Hejsa Aminoer Jeg driver i dag butikken www.Halles.dk, som sælger hundefoder. Jeg har i dag en løsning hos Scannet, som kører perfekt. Jeg har aldrig haft problemer med siden, og den er nem og overskuelig at administrere. Der er en tilkøbspakke med dankort, da det er nødvendigt for mig, og noget jeg også vil have i fremtiden. Men men men, jeg har siddet og tænkt på om ikke det kan gøres lidt billigere. Jeg giver cirka 3500 kroner halvårligt for at have butikken, ink. modulet med dankort. Det syntes jeg faktisk er ret mange penge, da jeg jo ikke har den store trafik eller produkter. Er der nogen som kender andre løsninger ? Nogle herinde der har et tilbud måske ? Jeg har ikke den store tekniske viden, og skal helst have det meget bruger venligt :O) Mange Hilsner Bo |
Jeg er ikke sikker på at der findes en billigere løsning. Det kan godt være der er nogen der kan tilbyde en anden platform, som har en lavere månedlig ydelse, men det koster også penge at flytte shoppen.
Så mit råd vil være at satse på lidt mere trafik/højere omsætning, og så beholde den nuværende løsning.
Lad os sige at du får en løsning til 2500,- halvårligt, hvilket vil sige at du spare 2000,- om året.
Hvor mange ekstra kunder skal du så have på et år for at tjene 2000,-?