Vi mangler et program der automatisk kan sende en opfølgende mail til kunden, f.eks. en uge efter købet. Det system vi kører med i øjeblikket kan umiddelbart ikke klare opgaven, så jeg ville høre om i kender et smart program/løsning?
De kan sikkert godt programmere det hos winkompas, men det er en bekostelig affære, hvis det ikke er noget de selv vælger at smide i en af deres opdateringer.
Så det skal være et eksternt program der på en eller anden måde kan do the trick
Vi mangler et program der automatisk kan sende en opfølgende mail til kunden, f.eks. en uge efter købet. Det system vi kører med i øjeblikket kan umiddelbart ikke klare opgaven, så jeg ville høre om i kender et smart program/løsning?
Jeg bruger et CRM system der hedder Goldmine, som gør dette og meget mere automatisk. E-mail marketing programerne er beregnet til at sende samme besked til alle modtagere på samme tid, og automatisere tilmeldinger til dette system.
Goldmine kan automatisere det hele, og samtidig har det et email program som ikke angribes af virus.