Hej alle Aminoer! Jeg går og leger lidt med en idé, som kræver udarbejdelsen af en webportal/socialt netværk, men jeg er på bar bund, hvad angår teknikken. Jeg har udarbejdet en del hjemmesider og web-shops, men aldrig en side som bygger på brugerdrevet indhold. Det jeg ønsker er en side som: - Kan tilgåes uden log-in (hvilket kun giver mulighed for at klikke rundt på siden) - Har en log-in funktion (som giver adgang til at uploade information i form af tekst og fotos) - Har en god statistisk-funktion (til internt brug, så vi kan følge med i, hvad der er uploadet, besøgende osv.) - Giver mulighed for at udsende nyhedsbreve - Giver mulighed for at lave forsidevisninger med "seneste oprettede indlæg" osv. - lidt ala her på Amino.dk - Giver mulighed for at "sælge bannerplads" Jeg har hørt at Ning er et fornuftigt værktøj, men kan det bruges til ovenstående? Og i så fald, kan det så komme til at se "ordentligt" ud, så det ikke oser langt væk af "open source"? Kender I til andre muligheder, eller er der nogen som har erfaring med sådanne løsninger, hører jeg gerne fra jer. Tak for hjælpen! De bedste hilsner. |
Det kan klares med joomla!, men det kræver nok, at du sætter dig ordentligt ind i det, og er villig til at installere en række relevante joomla extensions.
Er ikke sikker på, at det er det oplagte stykke software at vælge, men det er i hvert fald et kraftfuldt valg, der ikke "oser langt væk af open source", som du så smukt benævner det