Jeg har simpelthen svært ved at forstå hvordan ALLE der arbejder med Magento i Danmark der bedste udbydere. og har de hurtigste og eneste løsninger på markedet...?!?
Men når man spørger til hvorvidt det kan dokumenteres så sker der ingenting...?
Nogle der kan hjælp mig her. Forstår absolut godt hvorfor de respektive kunder vælger hostede løsninger når markedet her begynder at ligne et WildWest.
Tekster fundet på forskellige danske Magento sites :
"Derfor har vi markedets hurtigtst magento platform og håndterer dagligt over 50 millioner databaseopslag uden nævneværdig load på vores magentoservere."
"Vi er de eneste på markedet som 100% har fokus på Magento Commerce og som arbejder dedikeret med hosting af Magento Webshops. Vi tilbyder kun ét produkt: Danmarks eneste dedikerede Magento Webhotel!"
Vi har tilmedlt vores demo site til Sonassi's Bechmarking..
Det var da bestemt et godt initiativ.
Er sikker på det er et værktøj der vil kunne hjælpe lidt eKøbmand, nemmere til at træffe en beslutning om hvem deres Magento samarbejds partner måtte være
Er sikker på det er et værktøj der vil kunne hjælpe lidt eKøbmand, nemmere til at træffe en beslutning om hvem deres Magento samarbejds partner måtte være
Det tror jeg ikke du skal være så sikker på. Når jeg kikker på en magento leverandør (kikker pt. efter opsætning af 4-5 shops), ser jeg efter følgende:
1. Mulighed for service aftale, opdateringer og udvikling nye tiltag eller features til mine shops 2. Hvor meget jeg skal udarbejde op engelsk 3. Leverandørens reference 4. Mulighed for bearbejdelse af design, bannere m.m. 5. Hvor hurtigt vil de kunne reagere i tilfælde af nedbrud 6. Deres fleksibilitet ifht. til opsætning små ændringer m.m.
Nu ved jeg at der har været "noget med" hastigheden på magento shops. Men jeg forventer at det er løst, og at hastigheden ikke længere spiller nogen rolle. Jeg er opmærksom på det, men det er klart ned prioriteret, og bestemt ikke et punkt der tipper hos mig.
Men det kan være andre e-købmænd ser anderledes på det...
Nu ved jeg at der har været "noget med" hastigheden på magento shops. Men jeg forventer at det er løst, og at hastigheden ikke længere spiller nogen rolle. Jeg er opmærksom på det, men det er klart ned prioriteret, og bestemt ikke et punkt der tipper hos mig.
Ja, Magento Performance er vist blevet et jævnt seriøst BuzzWord these days...! :-)
Spyt-lang-spyt for nørder har også jævnt svært ved at give mening for virksomhedens beslutningstagere. - Dét er vist også blevet vendt af og til herinde...