Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Søger uafhængig hosting konsulent

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra Aarhus
Tilmeldt 16. Apr 09
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 13:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Jeg spurgte for nogle måneder siden efter hjælp til opsætning af Amazon EC2 og måtte dengang erkende at det måske slet ikke var det jeg søgte...

Jeg kunne på baggrund af ovenstående godt tænke mig at komme i kontakt med en (helst) uafhængig konsulent, som ud fra mine behov kan fortælle mig hvad jeg skal gå efter af hosting-løsning.

Håber nogen kan hjælpe.

// Lars

Fra København
Tilmeldt 1. Jun 06
Indlæg ialt: 6114
Fra  Mikjaer Consulting ApS Skrevet kl. 13:49
Gennemsnit 2,0 stjerner givet af 1 person

Uafhængig kan jeg ikke lige kalde mig ... men jeg har været med til at vurdere Amazon's løsning for et par mdr siden, det faldt ikke ud til fordel for Amazon men det kunne det nu ligeså val have gjort.

Dbh

Mikkel

Fra Århus
Tilmeldt 2. Aug 08
Indlæg ialt: 189
Skrevet kl. 14:02
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Lars

Jeg er tidligere serveradministrator/driftsansvarlig indenfor både Windows og Linux miljø, og er nu konsulent på forskellige områder med eget firma.

Jeg har ikke nogen partnerskabsaftaler med hosting firmaer, og betragter mig derfor som uafhængig. Jeg kan godt hjælpe med rådgivning af hostingløsning og -opsætning, og kan udarbejde en oversigt over hosting-firmaer, som efter pris- og serviceniveau vil passe dig bedst.

Jeg arbejder selvfølgelig ikke gratis ( Smile ), men afhængig af opgavens omfang og hvad vi ellers finder ud af, så aftaler vi bare en fornuftig fastpris for analysen eller evt en timeløn. Du må meget gerne sende nogle flere detaljer til mig på mp@o-biz.dk, så skal jeg lave en vurdering af hvor meget arbejde, jeg skal lægge i det (og derved et estimat på prisen).

Fra Ribe
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 2069
Fra  ActiveWebs A/S Skrevet kl. 16:21
Ønsker du primært en der kan komme med nogen overordnede anbefalinger om hvilken type løsning der skal til, eller ønsker du dig også en der kan komme med konkrete anbefalinger i form af hvilken udbyder du skal vælge samt er i stand til at vejlede dig i forbindelse med at få lavet aftalen med udbyderen? Umiddelbart vil det være svært at få en der er 100% objektiv til sidstnævnte, da folk der arbejder med området typisk vil have nogle præferencer baseret på de udbydere de normalt arbejder med.

Det bedste bud vil være at få fat i en der har erfaring med at arbejde på forskellige projekter som har haft samme problemstilling, f.eks. en IT konsulent med lignende opgaver i bagagen eller en der har været involveret i samme proces hos reklame/web-bureauer etc.

Alternativt (eller som supplement) kan du prøve at kontakte nogle udbydere og præsentere dem for din situation, og gøre dem opmærksom på at du er i tvivl om hvilken løsning du skal satse på og derfor har kontaktet en række udbydere for at få deres bud på hvad de ville anbefale.
Fra Kgs Lyngby
Tilmeldt 7. Apr 09
Indlæg ialt: 2798
Fra  Infospray Media Skrevet kl. 00:37

larssin:

Hej,

Jeg spurgte for nogle måneder siden efter hjælp til opsætning af Amazon EC2 og måtte dengang erkende at det måske slet ikke var det jeg søgte...

Jeg kunne på baggrund af ovenstående godt tænke mig at komme i kontakt med en (helst) uafhængig konsulent, som ud fra mine behov kan fortælle mig hvad jeg skal gå efter af hosting-løsning.

Håber nogen kan hjælpe.

// Lars

Vi har pt løsninger på blandt andet Amazon EC2 og S3 hvis du har spørgsmål angående dette. Ultrafed platform, men ikke for den uøvede da man skal gøre alting selv.

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)