Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Kunde administrations software (CRM?)

Side 1 ud af 3 (21 indlæg)
Tilmeldt 22. Oct 08
Indlæg ialt: 901
Skrevet kl. 12:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg mangler et system hvor jeg kan administrere alle mine kunder, altså et system hvor jeg kan oprette en kunde, og skrive alt det info ind jeg har behov for at gemme, det være hjemmesideadresse, koder til FTP, CMS, SQL osv osv.

Jeg er for så vidt ligeglad med om det er lokalt eller web, men er det web skal det være noget jeg kan installere på min egen server - jeg gider ikke betale hver måned.

På forhånd tak.

Tilmeldt 20. Dec 08
Indlæg ialt: 249
Skrevet kl. 12:21
Tilmeldt 22. Oct 08
Skrevet kl. 12:38

Takker, det prøver jeg :).

Jeg er stadig åben for flere forslag. Hvis der fandtes noget med e-conomics integration ville det også være nice!

Tilmeldt 12. Dec 05
Indlæg ialt: 288
Skrevet kl. 13:36

SugarCRM (også Open Source som vTiger) - mener at Bellcom har lavet en integration imellem e-conomics og SugarCRM

Fra Kolding
Tilmeldt 19. Feb 09
Indlæg ialt: 602
Fra  Customerwise A/S Skrevet kl. 13:40

Bruger salesforce med stor tilfredshed. :O)

Tilmeldt 17. Dec 07
Indlæg ialt: 1880
Skrevet kl. 13:40

Du skal finde ud af hvad du skal bruge systemet til da der er hundredevis af systemer der kan hvad du skriver der. Nogle er gode og andre er ikke.

De tre mest brugte systemer i verden er;

Salesforce.com
nemt at starte op med og du betaler hver måned. Systemet har mange tilhængere, men det er efter min mening det klart dårligste CRM system jeg nogensinde har arbejdet med.

ACT
Billigt og klart det der har flest brugere. Jeg brugte det i ACT2000 versionen og det er super enkelt og giver rigtig god styring af dine individuelle opgaver. Outlook integrationen var ikke super på det tidspunkt - det skulle den være blevet siden.

Systemet har fantastisk integration til telefon - ved nr-id så laver det screen pop hvis nogen ringer ser du deres information med det samme (dyrt at få lavet med de andre systemer)

Goldmine
Dette er et utrolig fleksibelt system der kan automatiseres til en fantastisk grad. Det har indbygget Intranet, og en velfungerende email klient som ikke angribes af vira. Nyeste version har også service modul mm. Jeg er meget begejsteret for dette system som jeg bruger og kommer til at bruge i en virksomhed jeg starter - men det er ikke så brugerenligt som ACT

Det norske system Superoffice (danmarks mest brugte) har jeg tidligere benyttet. Det er et godt system, mere brugervenligt end de 3 ovenstående, men også med begrænset funktionalitet. Det er det mest brugervenlige system jeg har har mødt.

Hvis du er i tvivl ville jeg starte med ACT

MVH jens

Tilmeldt 22. Oct 08
Skrevet kl. 13:47

Det skal absolut ikke være avanceret - og det eneste jeg har brug for er at gemme fx telefonnummer, e-mail adresse osv. og så nogle små informationer, fx webhotel oplysninger. Intet andet.

Jeg sidder og kigger i Office Access 2007, og umidelbart tror jeg det kan det meste af det jeg skal bruge - det Northwind eksempel der ligger deri er dog en anelse for avanceret. Er der nogen der har erfaring med Access som CRM?

Fra Aalborg
Tilmeldt 18. May 09
Indlæg ialt: 493
Fra  ThomsenMedia Skrevet kl. 13:51

Det lyder da fuldstændigt som om at Outlook kan løse dit behov? Big Smile

Venlig hilsen

Per Thomsen

Fra KBH/Chiang Mai
Tilmeldt 4. Jun 09
Indlæg ialt: 419
Skrevet kl. 14:06

Hej CRM

Det kan vi lave i PHPSugar, dog er der omkostninger hvis vi skal tilpasse/udvikle noget for dig.

Hilsen Michael

Tilmeldt 17. Dec 07
Indlæg ialt: 1880
Skrevet kl. 14:08

gweb:
Jeg er stadig åben for flere forslag. Hvis der fandtes noget med e-conomics integration ville det også være nice!

Goldmine som jeg nævnte har en funktion hvor du evt kan få vist en html side (economics) i en lookup. Hvis du kan se hvad kontokortet på kunden hedder kan du få det vist både i Goldmine og Salesforce.

Du kan i så at sige alle systemer lave et felt som du kan klicke på hvor du går direkte til economics websiden.

Side 1 ud af 3 (21 indlæg)