Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Freelance salgsopgaver m.m. varetages.

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)
Tilmeldt 21. Jul 09
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 11:33
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Kære Aminoer.

Jeg vælger lige at ”reklamere” for min kommende telemarketing virksomhed.

Det er sådan at vi er to unge fyre, som efter nogle års salgserfaring med telesalg samt mødebooking har valgt at starte en freelance telemarketing virksomhed.

Vi arbejder til dagligt begge for større telemarketing virksomheder, men har valgt at tage større afstand til disse for at fuldføre vores ”drøm”.

Til at starte med bliver det en freelance telemarketing virksomhed, som nævnt ovenover. Dette skyldes at, før vi begynder at få faste kunder, bliver vi nød til at have en stabil indkomst ved siden af, for at kunne betale regninger.

Vi kan varetage de fleste opgaver, store som små. Uanset om disse opgaver kræver en tilknyttet sælger eller syv (Som er vores maksimale antal sælgere på stående fod).

Vi hører gerne fra alle, som ønsker at prøve at sælge deres produkter via telesalg.

Medhensyn til betaling, kan denne afregnes på flere forskellige måder, alt efter produktet.

-          Ren provision tilbydes også.

Vi glæder os til at høre fra jer alle, enten her eller på mail kontakt(AT)bredbaandspriser.com

OBS. Da vi også har stor erfaring med event-marketing, kan vi også tilbyde reklame for diverse produkter der er relevante for det danske natteliv, og på denne måde få solgt jeres produkt.

Tilmeldt 21. Jul 09
Skrevet kl. 11:48

Undskyld Amino:

Men har postet denne i den forkerte blog.

Er der mulighed for at rette dette?

Fra Aalborg
Tilmeldt 2. Apr 08
Indlæg ialt: 48
Fra  Sign City Skrevet kl. 12:01

Hej PM

Kan I sælge fra www.sign-city.com/maigaard

Kunne vi starte med en provisionsaftale?

Mange hilsener

Søren

Kom med et udspil.ok

Jeg er initiativtager til www.forhandlerportalen.dk Kontakt mig via portalen. Mange hilsener Søren Maigaard tlf. 98113677 mail:info@forhandlerprotalen.dk

Fra Aalborg
Tilmeldt 2. Apr 08
Indlæg ialt: 48
Fra  Sign City Skrevet kl. 12:05

Jeg er initiativtager til www.forhandlerportalen.dk Kontakt mig via portalen. Mange hilsener Søren Maigaard tlf. 98113677 mail:info@forhandlerprotalen.dk

Tilmeldt 29. Nov 10
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 09:05

Hej PM

Jeg vil gerne i kontakt med Jer. Kan I oplyse et telefonnummer?

Tilmeldt 10. May 09
Indlæg ialt: 1058
Fra  Ronnie Skrevet kl. 09:23

Hej med Jer.

Jeg kan godt bruge Jer, og det behøver ikke at være ren provisions løn, det tager jo lidt tid at komme ind i noget nyt,

Det jeg sælger er balloner og events til alt, lige fra Diskoteker til TV og støre event, som koncerter og reklame for Disney

Vil i ikke lige kontakte mig nå i kan komme til det på ronnie@ballonbutikken.dk

www.ballonbutikken.dk

Venlig hilsen.

Ronnie 

Tilmeldt 21. Jul 09
Skrevet kl. 09:46

Hej begge to.

Jeg vender tilbage til jer begge i løbet af nogle dage.

Da jeg pt. har lagt mig syg grunden halsbetændelse, kan jeg desværre ikke overskue det helt store..

Tilmeldt 10. May 09
Fra  Ronnie Skrevet kl. 09:53

Hej.

Det er bare helt oki, jeg har selv lige ligget syge i 5 dage, ikke sjovt, men jeg glæder mig til at høre fra Jer, og se hvad vi kan finde ud af.

GOD bedring

www.ballonbutikken.dk

Venlig hilsen.

Ronnie 

Fra Khon Khaen
Tilmeldt 17. Feb 09
Indlæg ialt: 198
Skrevet kl. 09:54

Hej !

Jeg vil tilbyde jer at finde de produkter som jeres kommende kunder mangler og som i ikke lige har en leverandør af !

Jeg har 23 års erfaring med produkter fra Østen, har boet herude i 13 år.

Jeg sørger for alt, finder produktet til den rigtige pris, sørger for kvalitets kontrol (EVT. ved intl. Lab.) og sørger for logistik så varen leveres direkte på kunden adresse og alt papir arbejde er lavet.

Aflønning provission som udbetales hvor i vil have den !

Reklame gaver, alt i granit, stål/jern emner, både you name it ! I find it !

Karsten Bo Andersen termalou@loxinfo.co.th

Tilmeldt 10. May 09
Fra  Ronnie Skrevet kl. 12:31

Hej Karsten.

Det kunne godt være at jeg vil bruge dig Smile jeg har nogle ting, jeg ved bliver lavet i østen, men kan ikke lige finde dem,

Men hvis du vil have flere "kunder" så lav din egen tråd her på amino, så er der flere der ser den.

www.ballonbutikken.dk

Venlig hilsen.

Ronnie 

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)