Hvis din virksomhed eller nogen du kender, har brug for en dygtig medarbejder eller freelancer i Kina, vil jeg gerne give mine bedste anbefalinger til Yang - min kinesiske svigerinde - der både personligt, fagligt, socialt og kulturelt vil være en gave for dig, der har udfordringer på det kinesiske marked. Hun er uddannet journalist og har arbejdet med projektstyring, PR, salg, forhandling og kreativ tekstforfatning på et par større kinesiske bureauer. Ligeledes har hun erhvervsjournalistisk erfaring fra sin tid som reporter hos Shanghai Business Journal. Hun har netop sagt sin kommunikationsstilling op og vil derfor være klar til at opstarte et eller flere nye samarbejder med meget kort varsel. Nedenfor har jeg indsat hendes eget 'summary', som hun har sendt mig på engelsk. Kontakt Yang direkte på engelsk via hendes personlige e-mail qungege@hotmail.com eller mobil (0086) 13918118303. Du er naturligvis også velkommen til at tage kontakt gennem mig: rgm@k-partiet.dk - så sender jeg din mail/forespørgsel videre. Måske har du brug for en projektmedarbejder, en til at ordne en masse praktisk eller simpelthen bare en dygtig kommunikationsmedarbejder, der ved, hvordan tingene bedst gøres i Kina: Hvem skal man snakke med? Hvor er det bedst at købe/sælge? Hvad med arbejdskultur og aflønning? Kort sagt en der kan gøre det hele lidt lettere for dig og din virksomhed i Kina: Looking for new challenges and good management Danish companies have a strong reputation for employee satisfaction I bring knowledge about the intricacies of the Chinese media and Education: Journalist from Fudan University, Shanghai Past career highlights: - Creative writing for new web-pages and company presentations as well - News reporter for the business paper ‘Shanghai Business Journal’. |
René Gade Mikkelsen / K-Partiet:Hvis din virksomhed eller nogen du kender, har brug for en dygtig medarbejder eller freelancer i Kina, vil jeg gerne give mine bedste anbefalinger til Yang - min kinesiske svigerinde - der både personligt, fagligt, socialt og kulturelt vil være en gave for dig, der har udfordringer på det kinesiske marked.
Hun er uddannet journalist og har arbejdet med projektstyring, PR, salg, forhandling og kreativ tekstforfatning på et par større kinesiske bureauer. Ligeledes har hun erhvervsjournalistisk erfaring fra sin tid som reporter hos Shanghai Business Journal.
Hun har netop sagt sin kommunikationsstilling op og vil derfor være klar til at opstarte et eller flere nye samarbejder med meget kort varsel. Nedenfor har jeg indsat hendes eget 'summary', som hun har sendt mig på engelsk.
Kontakt Yang direkte på engelsk via hendes personlige e-mail qungege@hotmail.com eller mobil (0086) 13918118303. Du er naturligvis også velkommen til at tage kontakt gennem mig: rgm@k-partiet.dk - så sender jeg din mail/forespørgsel videre.
Måske har du brug for en projektmedarbejder, en til at ordne en masse praktisk eller simpelthen bare en dygtig kommunikationsmedarbejder, der ved, hvordan tingene bedst gøres i Kina:
Hvem skal man snakke med? Hvor er det bedst at købe/sælge? Hvad med arbejdskultur og aflønning? Kort sagt en der kan gøre det hele lidt lettere for dig og din virksomhed i Kina:
Looking for new challenges and good management
27-year old hard working, presentable and ambitious Chinese woman with
media experience looking for career opportunities in companies that
focus on and embrace openness and creativity.Danish companies have a strong reputation for employee satisfaction
and managers who encourage best efforts and meritocracy, and through
my Danish fiancée I have only grown more interested in experiencing a
business culture of open collaboration.I bring knowledge about the intricacies of the Chinese media and
PR-world, and skill in navigating these, and hope to find an opening
with a company that would welcome a capable addition to its team to
contribute to your business expansion in China.
About me – in brief:Education: Journalist from Fudan University, Shanghai
Past career highlights:
- Project management and responsibility for various campaigns, road
shows and in store promotions for multinational companies like Nokia,
Kraft and Hershey at the Chinese branch of French market leader
Publicis Dialog (Betterway).- Creative writing for new web-pages and company presentations as well
as sales/negotiation efforts to attract International venture capital
at Nanjing Trade Company Ltd.- News reporter for the business paper ‘Shanghai Business Journal’.
English language proficiency: Very good spoken English skills. Less
than perfect in writing.
Contact info: qungege@hotmail.com – Mobile: (0086) 13918118303