Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Gratis / Hosting

Side 1 ud af 3 (29 indlæg)
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 01:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvorfor skal man betale for af få hoste sit site.(hjemmeside) lige meget om det er som firma eller som privat.

og det samme med mails osv... fatter jeg overhoved ikke . har 2 server som køre med ca 600 firma kunder og ca 3100 privat sites fordelt på 4 server . kunde styre alt selv lige fra af oprette ftp til mysql. Med fri plads.. hvorfor skal det dog være så svært af få en god services ud af man skal betale for det.

hvis nogle af jer nybygger har brug for et sted af få hoste kan i kontakte mig på peter@silverarm.dk

Fra Puerto De La Duquesa
Tilmeldt 13. Jul 09
Indlæg ialt: 3506
Fra  DesignYOU - Kreative løsninger Skrevet kl. 07:26

Hej

Peter degn:
Hvorfor skal man betale for af få hoste sit site.(hjemmeside) lige meget om det er som firma eller som privat.

Kan man få det gratis hos dig ?

Peter degn:
kunde styre alt selv lige fra af oprette ftp til mysql.

Nu skal du huske det ikke er alle folk bare fordi de kan lave en hjemmeside eller et design er jo ikke ens med de kan håndtere at sætte en server op samt vedligeholde DB selv osv derfor betaler mange for det.

Men igen vil da gerne høre mere om hvad dit firma tilbyder har du evt en hjemmeside ?

/allan

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 07:51

jeg tilbyder ikke så meget pt. ud over hosting delen da jeg pt har overtaget et flytte firma. som tager en del af min tid .

men jeg har hosting på mine server

alt fra virtule server til pbx "vopip server" med omstilling

der står meget inde på www.10001.dk der er jeg i fuld gang med af få sat et site samme.

der beskriver alle muligheder .

men med korte ord hvad for nogle ting jeg kan hjælpe til med er

web hosting

mail hosting

DB

Pbx "telefoni system med telefonnr og omstilling osv."

Virtule server

Support.

Betaling gateway

det var bare lidt af det.

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 07:56

nåå ja Skrivebord Hosting. " remote et skrivebord så du slipper for af tænke på alle dine ting eller tage backup af dine ting. og du kan alting hopper på dit skrivebord lige meget hvor du er i landet."

Fra Puerto De La Duquesa
Tilmeldt 13. Jul 09
Indlæg ialt: 3506
Fra  DesignYOU - Kreative løsninger Skrevet kl. 07:58

Hej Peter,

Lyder godt men du svare ikke på hvad jeg spurte om
Kan man få det gratis hos dig ?

/allan

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 08:35

Hej allan

alt det jeg lige har skrevet til dig før. alle de ting er gratis untagen den med Virtule server.

ellers er alt andet gratis.

men telefon systemet koster lidt da det er 60 kr pr telefon nr om månden . men service og systemet er gratis for kunden .

Fra København
Tilmeldt 4. Mar 09
Indlæg ialt: 237
Skrevet kl. 09:24

Hej Peter,

Topmenuen (den i flash) på din side virker ikke i hverken Firefox eller Safari på min Mac. Derudover så får jeg en 404 når jeg klikker på "Kontakt os".

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 09:29

ja jeg ved godt af der er nogle fejl på site pt. da jeg kun lige er kommet igang med af lave det. topmenuen virker ikke pt. da der er en side menu

indtil af jeg får tid til af få det lavet. det samme som kontakt os.

men får det lave her i løbe af dennne uge. jeg har bare ikke den samme tid til af sidde og rode med designs osv. da jeg ville ønske af jeg have

ca 37 timer om dagen. så ville jeg kunne nå det hele. men de ting som betyder meget for kunden virker . kontrol panel osv. det virker

samt webmail osv. men der mangler en del på site. pt.

men det skal nok komme det var osse derfor jeg skrev min mail her inde .

så jeg er mulig af få fat i .

med venlig hilsen

peter degn

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 09:32

lave lige en nem måde . mailto på kontakt os. så den mulighed er nu fremme. men ang flash. så tager det lidt mere tid . desvære.

Fra Helsingborg
Tilmeldt 3. Apr 05
Indlæg ialt: 6570
Fra  TextReactor Skrevet kl. 09:36

Peter degn:

og det samme med mails osv... fatter jeg overhoved ikke . har 2 server som køre med ca 600 firma kunder og ca 3100 privat sites fordelt på 4 server . kunde styre alt selv lige fra af oprette ftp til mysql. Med fri plads.. hvorfor skal det dog være så svært af få en god services ud af man skal betale for det.

hvis nogle af jer nybygger har brug for et sted af få hoste kan i kontakte mig på peter@silverarm.dk

Jamen som hoster vil jeg da lige svare på det.

INTET er gratis idag....

Med hosting så skal der betales:

1) Hardware. Hvis noget hardware går i stykker, så skal det erstattes. Evt. skal det opgraderes for hosting på 10 år gammelt udstyr har sin begrænsning.

2) Trafik. Intet trafik er gratis. Et eller andet sted koster det penge.

3) Backup. Hvis en af dine servere går ned så vil det være godt at du har en backup af det UDE af huset (også hvis serverrummet skulle brænde)

4) Brand. Et brandslukningsanlæg er ikke gratis. Der er service og det koster penge at anskaffe

5) Power UPS. De er heller ikke gratis (det kunne gå under hardware)

6) Husleje. Jeg håber da ikke at dine maskiner står hjemme i privaten ;)

Der er sikker mange andre ting....

Men derudover så syntes jeg at det er en smuk tanke at du kører det gratis. Der er mange der gerne vil have det så billigt som muligt (selv er mit mål at tilbyde gratis sms på tigernet.dk).

Jeg ser dig dog ikke som nogen "trussel" fordi du tilbyder gratis hosting. Men når du har så mange "kunder" så gør du et godt stykke arbejde.

Jeg har programmeret i over 27 år. Jeg har kodet i C, C++, Java, Delphi, Perl, JavaScript, C#, F#, VB.NET, ASP, Myresnak :D, Comal80 osv....

Side 1 ud af 3 (29 indlæg)