Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

God idé, hvem kan jeg snakke med om ideen?

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 9. Sep 08
Indlæg ialt: 492
Skrevet kl. 21:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har fået en god idé som jeg gerne vil arbejde videre på, men jeg vil også gerne have lidt førstehåndsindtryk meninger om ideen før jeg går igang, da jeg kan blive opslugt af mine ideer og ikke finde hoved og hale i om der er potentiale i dem :)

Jeg vil desværre ikke skrive ideen offentligt her på Amino, så måske der er en venlig sjæl derude som kan garantere mig at intet går videre. Gerne en med egen virksomhed.

Tak

Tilmeldt 29. Nov 10
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 21:50

Simon,

Hvad med at vende ideen med et af Væksthusene eller hvis der findes noget tilsvarende i nærheden af dig?

Henrik

Tilmeldt 9. Sep 08
Skrevet kl. 22:02

nej det ikke nødvendigt :) det sku bare være en jeg lige kunne skrive ideen til, en som har lyst til at lægge tid i et svar og tænke over ideen selv da det ikke kan ske blandt venner eller familie.

Fra København
Tilmeldt 17. Jun 09
Indlæg ialt: 179
Skrevet kl. 22:08

send ideen til mig : timkrupsdahl88@hotmail.com

så lover jeg dig et svar

Tilmeldt 17. Dec 07
Indlæg ialt: 1880
Skrevet kl. 22:11

Jeg er selv i gang med en conceptudviklingsproces, og har haft glæde af at tale med væksthusene og investorer. Som en generel bemærkning (da jeg ikke ved om det er smørrebrød eller rumstationer du har gang i) så er nogle af de bedste at tale emd dine potentiele kunder. De kan hjælpe med sanitetescheck og en vurdering af hvad tingene kan sælges til.

MVH jens

Tilmeldt 9. Sep 08
Skrevet kl. 22:14

du har ret, jeg vil spørge potentielle kunder og så tror ejg jeg vil undersøge sagen omkring de væksthuse der :)

Ellers mange tak Tim, men jeg tror jeg forsøger mig med det her først, ellers havde jeg håbet på en med mere amino "erfaring" osv

Fra København
Tilmeldt 17. Jun 09
Indlæg ialt: 179
Skrevet kl. 22:17

det er skam helt iorden, ville jo kun hjælpe når nu du spurgte om det.

har skam meget erfaring, har bare ikke været på lige præcis amino længere end 1 måneds tid..

Tilmeldt 9. Sep 08
Skrevet kl. 22:20

det super :) måske jeg skriver til dig et tidspunkt så. tak

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)