Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Faldskærms-udspring...!!!!

Side 2 ud af 3 (28 indlæg)
Tilmeldt 8. May 07
Indlæg ialt: 4467
Fra  Remy Skrevet kl. 20:26
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra Vanuato
Tilmeldt 24. Apr 09
Indlæg ialt: 1458
Fra  Kaffes Skrevet kl. 20:30
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Pyha - den var hård Thomas - men dog rafineret Big Smile

Jeg er nu sikker på at alle steder i Danmark har et højt og safe niveau og man trygt kan udfører tandems alle steder :-D

/S

Tilmeldt 8. May 07
Indlæg ialt: 4467
Fra  Remy Skrevet kl. 20:33
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 2 person

Kaffe & Co:

Jeg er nu sikker på at alle steder i Danmark har et højt og safe niveau og man trygt kan udfører tandems alle steder :-D

/S

Godt du selv kan tænkeYes

Fra Pompano Beach, Florida, USA
Tilmeldt 19. Apr 06
Indlæg ialt: 3762
Fra  Concept Interest TCON Services LLC Skrevet kl. 20:54
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Absolut! Men jeg ville da være en slem snog, hvis jeg ikke svarede ærligt baseret på så mange år i sporten, erfaring fra instruktørvirke samt uddannelse af instruktører, indehaver af en verdensrekord i spring fra stor højde og alt det fis. Og jeg springer ikke mere og har ingen økonomiske eller andre interesser i Q-Center elle ri sporten. Så varet er skam givet af et oprigtigt og ærligt hjerte.

Alle steder er sikre - enig i det. Men ikke alle biler typegodkendt i Europa er lige sikre. Og ikke alle sikre DZ's er lige sikre. Men niveauet i Danmark er generelt højt.

Tilmeldt 19. Apr 06
Fra  Concept Interest TCON Services LLC Skrevet kl. 20:55

Remydk:

Kaffe & Co:

/S

Ja Søren - det synes jeg også er godt for dig.

Fra Faxe
Tilmeldt 23. Mar 06
Indlæg ialt: 1418
Fra  Avalance Entertainment & Dansk Party Service Skrevet kl. 21:24

Haha. Jeg tager nu risikoen og springer her på Sjælland :-) Bare kald mig modig....hehe.
Men hvis jeg får smag for det kan det da godt være at jeg skal forbi Aalborg på et tidspunkt. Glæder mig ihvertfald til mit "jomfru-spring"

Fra København
Tilmeldt 17. Jun 09
Indlæg ialt: 179
Skrevet kl. 21:34

Tak for alle jeres svar..

ja gad nu godt det var her på sjælland.. så jeg ikke skal rejse så langt. men synes også at 2450 kr for et spring + 600 kr. for at få lavet dvden.. er liidt dyrt?. eller er det bare mig?

hvordan har i erfaringer med bungee jump? den står mellem faldskærm eller bungee jump.. :)

Tilmeldt 19. Apr 06
Fra  Concept Interest TCON Services LLC Skrevet kl. 22:31

Tim Krupsdahl:

Tak for alle jeres svar..

ja gad nu godt det var her på sjælland.. så jeg ikke skal rejse så langt. men synes også at 2450 kr for et spring + 600 kr. for at få lavet dvden.. er liidt dyrt?. eller er det bare mig?

hvordan har i erfaringer med bungee jump? den står mellem faldskærm eller bungee jump.. :)

En tandemrig koster omkring 80.000 kr, og reserven skal ompakkes jævnligt. Mange "sliddele" skal skiftes hyppigt, og de koster kassen. Så skal der flyves - og DET er dyrt. Så nej - det er en meget passende pris egentlig. For 10 år siden kostede det 1.800 kr., så med div. prisregulering er det nok OK.

Bungee jump er statistisk set en del farligere end skydiving - og så er det stort set lige så ophidsende som at bo... med kondom.

Fra Vanuato
Tilmeldt 24. Apr 09
Fra  Kaffes Skrevet kl. 00:08

Thomas Rosenstand:
...og så er det stort set lige så ophidsende som at bo... med kondom.

Jo Jo Thomas men kondomer er som bekendt også typegodkendt og besidder alligevel en risiko - jeg mener, det er jo ikke alle steder at der bo... lige meget :-D

Jeg bukker for masteren - da det ikke er min kompetence og jeg ej heller besidder tilstrækkelig med empiri til at vurdere de statistiske risici i klubberne :-)

De bedste svævende kaffe hilsner
Søren

Fra Vanuato
Tilmeldt 24. Apr 09
Fra  Kaffes Skrevet kl. 00:12

Remydk:

Kaffe & Co:

/S

øhhh ok - tror jeg nok :-D

Side 2 ud af 3 (28 indlæg)