Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Faldskærms-udspring...!!!!

Side 1 ud af 3 (28 indlæg)
Fra København
Tilmeldt 17. Jun 09
Indlæg ialt: 179
Skrevet kl. 17:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej.

Er der nogen der ved hvor man kan springe et faldskærms-udspring ...  Tandem... første gangs oplevelse.

på sjælland ??.. og hvor meget det koster???

Tilmeldt 21. Jan 08
Indlæg ialt: 81
Skrevet kl. 17:47
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person
Fra Vanuato
Tilmeldt 24. Apr 09
Indlæg ialt: 1458
Fra  Kaffes Skrevet kl. 17:48

ta' fat i www.dfu.dk

Kender desværre kun til det i Århus.

Konge oplevelse.

De bedste kaffe hilsner
Søren

Fra Vanuato
Tilmeldt 24. Apr 09
Fra  Kaffes Skrevet kl. 17:53

Tror det koster ca. 2000 i Århus - så kender du ca prisen.

De bedste kaffe hilsner

Søren

Fra Faxe
Tilmeldt 23. Mar 06
Indlæg ialt: 1418
Fra  Avalance Entertainment & Dansk Party Service Skrevet kl. 19:41

www.aversi.dk

Jeg skal selv hoppe for første gang denne sommer :-)
(også tandem)

Det koster ca. 2500 kr.

Fra Vanuato
Tilmeldt 24. Apr 09
Fra  Kaffes Skrevet kl. 19:54

Det er en super oplevelse.

Det jeg bedst kan huske fra mit første spring (og det er faktisk vanskeligt - tror måske hjernen går i automode de første gange ) var da tandemmasteren løsnede de stropper som holder dig stabil under det friefald, de skal nemlig være løse under landninger og de bliver løsnet når i hænger i skærmen. Det føles som han taber dig - da du 'falder' ca 5 cm ned i forhold til da du var spændt til :-)

Men det er en konge oplevelse - husk at nyde turen i skærmen og hold munden lukket under det friefald :-D

De bedste kaffe hilsner
Søren

Fra København
Tilmeldt 31. Mar 09
Indlæg ialt: 211
Fra  Bravo Media ApS - Webbureau Skrevet kl. 19:58

Jeg kan kun varmt anbefale www.dfu.dk jeg har selv haft 3 spring der oppe til rimlige penge,  jeg har ikke haft fornøjelsen af et tandemspring, men mener at huske at det koster omkring 2000,-

God fornøjelse.

Fra Pompano Beach, Florida, USA
Tilmeldt 19. Apr 06
Indlæg ialt: 3762
Fra  Concept Interest TCON Services LLC Skrevet kl. 20:00

Hvis du vil lytte til et godt råd fra mig (jeg har +3.000 faldskærmsspring bag mig og har været instruktør i mange år), skal du tage til Aalborg og gøre det på FSN Aalborg. Ring til Q-Center og book din oplevelse. Det er Danmarks eneste kommercielle udbyder, og erfaringsniveauet der er højere end noget andet sted i Nordeuropa.

Og husk: Once you have tasted flight, you will walk the earth with your face turned skywards - for there you have been, and there you long to be again". Og tro mig: Den sætning er mere sand, end du aner!

Fra Vanuato
Tilmeldt 24. Apr 09
Fra  Kaffes Skrevet kl. 20:09

Thomas Rosenstand:
...skal du tage til Aalborg og gøre det på FSN Aalborg.

Så er der brænde på bålet :-) Er ikke helt sikker på at aafc er enige, men det er lang tid siden jeg har været i klubben ;-)

Satser på pilot certifikatet med springer tilladelse så kommer jeg nok til at give en masse lifts og få en masse flyvetimer - men der er et stykke vej endnu :-D

De bedste kaffe hilsner
Søren

Fra Pompano Beach, Florida, USA
Tilmeldt 19. Apr 06
Indlæg ialt: 3762
Fra  Concept Interest TCON Services LLC Skrevet kl. 20:18

Det behøver de heller ikke være, Søren. Der udføres ca. 12-14 gange så mange tandemspring årligt i Aalborg, som der gøres i Århus. Det giver altså en forskel i erfaringsniveau. Men jeg vil mene, at det er OK alle steder i Danmark.

Var det min hustru, der skulle springe tandem (det har hun gjort), ville jeg ikke sende hende andre steder hen end Aalborg, hvis det skal foregå i Danmark. Men jeg holder også rigtig meget af hende Wink

Side 1 ud af 3 (28 indlæg)