Hej. Er der nogen der ved hvor man kan springe et faldskærms-udspring ... Tandem... første gangs oplevelse. på sjælland ??.. og hvor meget det koster??? |
Her er både info og pris
Hej. Er der nogen der ved hvor man kan springe et faldskærms-udspring ... Tandem... første gangs oplevelse. på sjælland ??.. og hvor meget det koster??? |
ta' fat i www.dfu.dk |
Tror det koster ca. 2000 i Århus - så kender du ca prisen. De bedste kaffe hilsner Søren |
Jeg skal selv hoppe for første gang denne sommer :-) Det koster ca. 2500 kr. |
Det er en super oplevelse. |
Jeg kan kun varmt anbefale www.dfu.dk jeg har selv haft 3 spring der oppe til rimlige penge, jeg har ikke haft fornøjelsen af et tandemspring, men mener at huske at det koster omkring 2000,-
God fornøjelse.
|
Hvis du vil lytte til et godt råd fra mig (jeg har +3.000 faldskærmsspring bag mig og har været instruktør i mange år), skal du tage til Aalborg og gøre det på FSN Aalborg. Ring til Q-Center og book din oplevelse. Det er Danmarks eneste kommercielle udbyder, og erfaringsniveauet der er højere end noget andet sted i Nordeuropa. Og husk: Once you have tasted flight, you will walk the earth with your face turned skywards - for there you have been, and there you long to be again". Og tro mig: Den sætning er mere sand, end du aner! |
Så er der brænde på bålet :-) Er ikke helt sikker på at aafc er enige, men det er lang tid siden jeg har været i klubben ;-) Satser på pilot certifikatet med springer tilladelse så kommer jeg nok til at give en masse lifts og få en masse flyvetimer - men der er et stykke vej endnu :-D De bedste kaffe hilsner |
Det behøver de heller ikke være, Søren. Der udføres ca. 12-14 gange så mange tandemspring årligt i Aalborg, som der gøres i Århus. Det giver altså en forskel i erfaringsniveau. Men jeg vil mene, at det er OK alle steder i Danmark. Var det min hustru, der skulle springe tandem (det har hun gjort), ville jeg ikke sende hende andre steder hen end Aalborg, hvis det skal foregå i Danmark. Men jeg holder også rigtig meget af hende |