jeg har nu forgæves forsøgt at få fat i noget materiale. Det er materiale som jeg skal bruge i forbindelse med dørsalg hos virksomheder i industrikvarterer og centre. jeg har prøvet at søge efter nogle kort over industrierne! jeg har forsøgt at googlemap mig frem itl en løsning, jeg har prøvet at finde noget post nr kort og lign. er jeg bare total lost?? hvad gør de garvede sælgere når de har et nyt produkt som de skal ud og præsentere?
rudefix mobil bilrude skifte -nemt og billigt- vi skifter bilruder, reparerer stenslag og nanobehandler hos dig
hvad gør de garvede sælgere når de har et nyt produkt som de skal ud og præsentere?
Hej Omar
Hvordan du lige gør med dørsalget vil jeg overlade til en anden. Men vil da råde dig til at få ændre din hjemmeside fra flash -> en mere SEO venlig hjemmeside. På den måde vil du sammen med dørsalget kunne opsøge 2 steder på samme tid.
okay jeg havde håbet at der var en som havde en eller anden form for industrikvarter/forretnings halløj kort liggende eller lign. men ja det må nok være på "god" gammeldags manner :-(
hvis der er en eller anden der har forslag som skulle være bedre end krak kort planlægning så sig endelig til
rudefix mobil bilrude skifte -nemt og billigt- vi skifter bilruder, reparerer stenslag og nanobehandler hos dig