Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

HVOR KAN MAN FÅ SINE SKOLEPENGE TILBAGE??

Side 1 ud af 2 (16 indlæg)
Fra brøndby strand
Tilmeldt 2. Oct 08
Indlæg ialt: 893
Fra  Bilrude fix - mobil udskiftning af forruder, sideruder, bagruder. Skrevet kl. 16:24
Hvor mange stjerner giver du? :

jeg har nu forgæves forsøgt at få fat i noget materiale. Det er materiale som jeg skal bruge i forbindelse med dørsalg hos virksomheder i industrikvarterer og centre. jeg har prøvet at søge efter nogle kort over industrierne! jeg har forsøgt at googlemap mig frem itl en løsning, jeg har prøvet at finde noget post nr kort og lign. er jeg bare total lost?? hvad gør de garvede sælgere når de har et nyt produkt som de skal ud og præsentere?

rudefix mobil bilrude skifte -nemt og billigt- vi skifter bilruder, reparerer stenslag og nanobehandler hos dig

Fra Puerto De La Duquesa
Tilmeldt 13. Jul 09
Indlæg ialt: 3506
Fra  DesignYOU - Kreative løsninger Skrevet kl. 16:36

omar:
hvad gør de garvede sælgere når de har et nyt produkt som de skal ud og præsentere?

Hej Omar

Hvordan du lige gør med dørsalget vil jeg overlade til en anden. Men vil da råde dig til at få ændre din hjemmeside fra flash -> en mere SEO venlig hjemmeside. På den måde vil du sammen med dørsalget kunne opsøge 2 steder på samme tid.

/allan

Fra brøndby strand
Tilmeldt 2. Oct 08
Fra  Bilrude fix - mobil udskiftning af forruder, sideruder, bagruder. Skrevet kl. 16:36

findes der en liste over industrikvarter, evt med kort?? har prøvet fandt ikke noget så send venligst et link hvor det er

rudefix mobil bilrude skifte -nemt og billigt- vi skifter bilruder, reparerer stenslag og nanobehandler hos dig

Fra Århus
Tilmeldt 23. May 09
Indlæg ialt: 60
Skrevet kl. 16:40

Altså du kan jo fint bruge krak, degulesider eller eniro.. der kan du jo søge på branchcer og adr osv. Du kender vel dine salgkanaler?

Jeg har aldrig arbejdet med andet end b2b salg, og det har altid været fint for mig.

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 15086
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 16:45

omar:

findes der en liste over industrikvarter, evt med kort?? har prøvet fandt ikke noget så send venligst et link hvor det er

Du kan se kort, søge på firmaer osv på www.krak.dk

Alle jeg kender i DK som er kørende sælgere, bruge deres kort...

Fra brøndby strand
Tilmeldt 2. Oct 08
Fra  Bilrude fix - mobil udskiftning af forruder, sideruder, bagruder. Skrevet kl. 17:16

okay jeg havde håbet at der var en som havde en eller anden form for industrikvarter/forretnings halløj kort liggende eller lign. men ja det må nok være på "god" gammeldags manner :-(

hvis der er en eller anden der har forslag som skulle være bedre end krak kort planlægning så sig endelig til

Fra 9800 Hjørring
Tilmeldt 30. Mar 05
Indlæg ialt: 88
Skrevet kl. 18:26

www.nnerhverv.dk er super god.

Har kan du foretage søgninger på en masse data. F.eks adresser, brancher, osv.

Ved at flere sælgere henter lister denne vej.

Men kender desværre ikke prisen for et abb. hos dem.

Fra brøndby strand
Tilmeldt 2. Oct 08
Fra  Bilrude fix - mobil udskiftning af forruder, sideruder, bagruder. Skrevet kl. 18:28

nu begynder det at ligne noget

Fra 9800 Hjørring
Tilmeldt 30. Mar 05
Indlæg ialt: 88
Skrevet kl. 18:39

Du kan evt. prøve NNerhverv.dk som demo, kan jeg se (Dog kun søgninger i Silkeborg;)

Men prøv at benytte funktionen målgruppe.

Side 1 ud af 2 (16 indlæg)