Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Spam fri blog?

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Fra Hanoi
Tilmeldt 9. Jan 07
Indlæg ialt: 577
Fra  ComOnline - er du ikke online, så kommer du det Vietnam Rejser Skrevet kl. 21:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har netop lavet mig en blog med wordpress, hvor jeg har inst. plugin "wp-spamfree"

Jeg har tidligere fået det sat op sådan et man skulle være logget ind som en slags bruger for at kunne skrive en kommentar, er der nogen der har styr på hvordan man gør det?

Fra København
Tilmeldt 1. Jun 06
Indlæg ialt: 6114
Fra  Mikjaer Consulting ApS Skrevet kl. 21:57

Hvis du sætter Akismet op så er du stort set fri for spam ... det virker ihvertfald for mig :)

Fra Århus
Tilmeldt 2. Aug 08
Indlæg ialt: 189
Skrevet kl. 22:16

Hvis du ikke har noget imod at læse på engelsk, så ligge der en rigtig god forklaring til SPAM på Wordpress blogs, samt tips til hvordan du kan konfigurere Wordpress til at afvise stort set alt SPAM, som kommer ind:

http://codex.wordpress.org/Combating_Comment_Spam

Men som Mikkel skriver: Hvis du aktiverer Akismet, så vil du slippe for 95% af alt SPAM. Og så kan du bruge ovenstående tips hvis du fortsat plages ;)

Fra Hanoi
Tilmeldt 9. Jan 07
Fra  ComOnline - er du ikke online, så kommer du det Vietnam Rejser Skrevet kl. 22:20

Den der API KEY den kan jeg sku ik finde. Den er ikke på min "brugerprofil" som vejledningen fortæller den skal være.

Ved du hvor jeg finder den?

Fra Gelsted
Tilmeldt 12. Mar 09
Indlæg ialt: 99
Fra  miniMEDIA Skrevet kl. 22:59

Hej Kenneth,

For at få en API key er du nødt til at oprette en profil på wordpress.com - Link: http://en.wordpress.com/signup/

Din nøgle kan du så bruge igen og igen, hver gang du laver en ny blog...

Mvh Michael

Mange hilsner Michael Rusbjerg
miniMEDIA - WEB, VIDEO & PRINT

Fra Hanoi
Tilmeldt 9. Jan 07
Fra  ComOnline - er du ikke online, så kommer du det Vietnam Rejser Skrevet kl. 23:39
Fra Slagelse
Tilmeldt 9. Oct 06
Indlæg ialt: 2589
Fra  Tømrer - snedker virksomheden Koluda Byg Skrevet kl. 06:15

Aksimet er bare et spamfilter plugin man kan benytte.

Det du søger er kommentar som kun kan skrives at folk der er logget ind.

Dette kan du selv ændrer i den WP-admin.

Dette kan du slå til under indstilinger/diskussion, sæt flueben i feltet "brugeren skal være registeret og logget ind for at kommentere"

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)