Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Lejlighed/kontor søges

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 28. Jun 09
Indlæg ialt: 21
Skrevet kl. 17:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Da jeg er ved at starte min lille virksomhed op, har jeg brug for en lejlighed for mig selv og mere plads, da jeg bor i en slags kollektiv i øjeblikket.

Er der nogen der udlejer lejligheder eller kender til en ledig lejlighed i Århus C til cirka 5000 kroner?

Vil være meget stor hjælp:-)

Fra Vanuato
Tilmeldt 24. Apr 09
Indlæg ialt: 1458
Fra  Kaffes Skrevet kl. 17:25

Hej P.I.A.

Vi er ved at etablere et kontor fællesskab på Trøjborg  i et fedt miljø hvor en kontor plads kommer til at koste ca. 2500 inkl. internet, skrivebord, stol, telefon osv. men ellers er der masser af kontorpladser i Århus C måske det var en mulighed at leje en plads fremfor en hel lejlighed medmindre du vil flytte fra din nuværende bolig.

Ellers er der også Amino's lokalebørs.

Du er velkommen til at kontakte mig på skov [snabeltingen]kaffeogco.dk

De bedste kaffe hilsner
Søren

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 17:36

Kig forbi Mench & partner eller deres hjemmeside, hvor jeg vil mene at prisen er overkommelig.

Tilmeldt 28. Jun 09
Skrevet kl. 17:38

Hej

Tak for svar. Ja, det ville være en god ide, men er også ved at trænge til at få mit eget efter mange års bofællesskab med forskellige mennsker, så det er en lejlighed til mig inkl. kontor:-)

Fra Vanuato
Tilmeldt 24. Apr 09
Indlæg ialt: 1458
Fra  Kaffes Skrevet kl. 17:43

Det kan jeg godt forstå :-) 

Men jeg tror det er lidt af en opgave at finde noget privat med kontor til 5.000 i Århus.

Er de 5.000 inkl. Vand og Varme?

Kaffe hilsner

Søren

Tilmeldt 28. Jun 09
Skrevet kl. 17:53

Altså jeg tænker at kontoret egentlig bare er et skrivebord i lejligheden. Ikke noget fancy...

Mht. vand/varme så vil jeg gerne finde noget i prisklassen 5000-5500 inkl vand varme... Størrelsen er ikke så afgørende, bare det kun er mig der bor der:-)

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)