Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

stadeplads

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 13. Jul 09
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 16:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvem kan hjælpe mig?? hvor henvender jeg mig med spørgsmål vedr. hvordan man ansøger om at få en stadeplads inde i et storcentre. Vil åbne en lille forkost vogn!! husleje pris?? hvor for jeg strøm?? åbningstider?? osv...

Fra Århus
Tilmeldt 18. Feb 06
Indlæg ialt: 4322
Skrevet kl. 16:20

Og du har forsøgt at kontakte centerets administration? - Ellers er det der du starter.

Safeticket - Dit enkle og fleksible billetsystem.

Tilmeldt 13. Jul 09
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 16:22

Ja har lige skrevet til et par stykker, men er bare nysgerrig med om der var nogen herinde der ved om det er muligt og hvad det koste, og også om man så skal følge deres åbningstider osv.....

Fra Århus
Tilmeldt 18. Feb 06
Indlæg ialt: 4322
Skrevet kl. 17:33

sitney:

Ja har lige skrevet til et par stykker, men er bare nysgerrig med om der var nogen herinde der ved om det er muligt og hvad det koste, og også om man så skal følge deres åbningstider osv.....

Jeg kunne nemt forestille mig at det vil være  forholdsvis tåbeligt at holde en bod åbent i et center der holder lukket Wink

Safeticket - Dit enkle og fleksible billetsystem.

Tilmeldt 10. May 09
Indlæg ialt: 1058
Fra  Ronnie Skrevet kl. 20:11

Hejsa.

Bare lige lidt hjælp, da jeg kender til en del stor center igennem mit ballon salg, du skal have fat i center ledelsen, men det er ikke nemt at få lov til at stille en forkost vogn op, da det sikkert er nogle Pizza og bugerbar der i forvejen, som nok vil sætte en stopper for det, da de som regel betaler store huslejer og i nogle center er der regler for hvor mange spise steder der må være, lige som i City 2 der har man sagt stop for flere banker for ellers lige med et så er der ikke andet ind banker og pølsevogne, men nogle gange kan man leje nogle meter af torvet om lørdagen i de fleste stor center til ca 2500 kr. men så skal der jo også sælges noget mad for at det giver lidt overskud.

Men jeg har kontakt info til ca. 40 stor center i Danmark hvis du får brug for det.

Venlig hilsen.

Ronnie 

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)