Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Navn til sodavand!

Side 4 ud af 4 (40 indlæg)
Tilmeldt 4. Dec 08
Indlæg ialt: 526
Skrevet kl. 19:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Daniel K:

Vil også være med Stick out tongue

- Brus

Brus lyder da rigtig fedt. :-)

Tilmeldt 10. Mar 09
Indlæg ialt: 457
Skrevet kl. 19:24

Mit bud - Reload;)

Tilmeldt 12. May 09
Indlæg ialt: 196
Skrevet kl. 19:45

en lilla flaske, det ligger da ligefor:

UV - The UltraViolet

Alternativer:

SHADE

FIZZ

Fra Poznan
Tilmeldt 15. Apr 09
Indlæg ialt: 181
Skrevet kl. 20:05

Hej Krissel

Du skriver tidligere at i er i kontakt med bryggerier osv. hvis i skulle være interesseret så lancerer vi om en måneds tid en helt ny energidrik, som kommer til at give Cult kamp til stregen, den bliver ca. 25 % billigere og smagen er helt i toppen, den er lavet af natur produkter såsom Guana urter. den opfylder alle Skandinaviske krav og er patenteret. den vil storme diskotekerne og dertil tilbyder vi også vodkaen som har samme navn som energidrikken.

Den bliver lanceret under navnet Viaguara og i en lidt erotisk embalage, vi giver tilskud til markedsføring d.v.s annoncekroner pr. solgte dåse.

Det var kort nyt og skulle i have interesse i at høre mere så siger i bare til.

Henning

Fra Næstved
Tilmeldt 26. Oct 08
Indlæg ialt: 562
Skrevet kl. 20:43

krissel:

Hehe jeg er også blevet lidt vild med brainstorm:)

Der er dog også en masse andre gode..

HVis du vælger at bruge det navn kræver jeg betaling i form af én flaske af drikken for påfundet Stick out tongue hehe

- Peter

Change the story of your business into a story of success - www.231milesfromberlin.com

Fra København
Tilmeldt 14. Feb 09
Indlæg ialt: 16
Skrevet kl. 12:04

Forresten det minder mig lige om!

Jeg ville meget, meget, meget gerne for sjov have en smagsprøve hjem, hvis det kunne blive muligt! :-D

Betaler gerne for det, hvis det er det :-)

Tilmeldt 23. May 08
Indlæg ialt: 3316
Fra  Easypie ApS Skrevet kl. 16:41

Ideer;

Ounce
Burst
Qez
Qz
paion
Algid
Pelf n. money, riches. [from Middle French pelfre "booty".]

Tilmeldt 20. Jul 09
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 01:22

Tyggegummie og sprit.... noget der passer til målgruppen (15-30) . Ja, hvorfor ikke:

"Blow ME" /  "Blow" - kan allerede se de vanvittige "reklamefilm" for produktet på youtube

Der er selvfølgelig dobbelt referencen, som man skal tage stilling til om gavner produktet, men målgruppen taget i betragtning er det nok ikke skudt helt ved siden af, men det skal selvfølgelig overvejes. (Men det kan gøres, så selv fru jensen synes det er ok - se evt. megasuccesen med Tina kjær i reklamen for Jolly cola i de unge tv2reklame dage).

...Man kommer op til baren, og gennem infernoet af larm råber man til den altid uopnåelige gudinde af en bartender på den anden siden af baren; "Blow ME", og hun replicerer med et skævt smil, hvor mange gange? Bare en skulle være nok for nu;), en anelse kækt, men igen det klær nok meget godt målgruppen;) 

Håber det kan bruges, og ellers læner jeg mig op af RUSH - den er god.  The RUSH is Purple / Your RUSH is purple / the purple RUSH! (fænomenet)

Vh. Hansen

Tilmeldt 21. Jun 09
Indlæg ialt: 31
Skrevet kl. 10:12

Joongs - hollandsk fænger/ser grafisk godt ud! /evt. moderne brun baggrund og sølvskrift

Scoopee - innovativ med en snert af sjov med pee /evt. gul baggrund og rød skrift

BLOW   - lidt fræk ordlyd - /evt. hvid bagrund og sølvskrift !evt. (BLOWZ)knap så fræk

Tilmeldt 20. Jul 09
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 12:28

Tjek reklamen ud her - det holder stadigvæk:

Side 4 ud af 4 (40 indlæg)