Brus lyder da rigtig fedt. :-) |
Mit bud - Reload;)
Debat
Brus lyder da rigtig fedt. :-) |
|
en lilla flaske, det ligger da ligefor: UV - The UltraViolet Alternativer: SHADE FIZZ
|
|
Hej Krissel Du skriver tidligere at i er i kontakt med bryggerier osv. hvis i skulle være interesseret så lancerer vi om en måneds tid en helt ny energidrik, som kommer til at give Cult kamp til stregen, den bliver ca. 25 % billigere og smagen er helt i toppen, den er lavet af natur produkter såsom Guana urter. den opfylder alle Skandinaviske krav og er patenteret. den vil storme diskotekerne og dertil tilbyder vi også vodkaen som har samme navn som energidrikken. Den bliver lanceret under navnet Viaguara og i en lidt erotisk embalage, vi giver tilskud til markedsføring d.v.s annoncekroner pr. solgte dåse. Det var kort nyt og skulle i have interesse i at høre mere så siger i bare til. Henning |
HVis du vælger at bruge det navn kræver jeg betaling i form af én flaske af drikken for påfundet - Peter |
Change the story of your business into a story of success - www.231milesfromberlin.com
|
Forresten det minder mig lige om! Jeg ville meget, meget, meget gerne for sjov have en smagsprøve hjem, hvis det kunne blive muligt! :-D Betaler gerne for det, hvis det er det :-) |
|
Ideer; |
|
Tyggegummie og sprit.... noget der passer til målgruppen (15-30) . Ja, hvorfor ikke: "Blow ME" / "Blow" - kan allerede se de vanvittige "reklamefilm" for produktet på youtube. Der er selvfølgelig dobbelt referencen, som man skal tage stilling til om gavner produktet, men målgruppen taget i betragtning er det nok ikke skudt helt ved siden af, men det skal selvfølgelig overvejes. (Men det kan gøres, så selv fru jensen synes det er ok - se evt. megasuccesen med Tina kjær i reklamen for Jolly cola i de unge tv2reklame dage). ...Man kommer op til baren, og gennem infernoet af larm råber man til den altid uopnåelige gudinde af en bartender på den anden siden af baren; "Blow ME", og hun replicerer med et skævt smil, hvor mange gange? Bare en skulle være nok for nu;), en anelse kækt, men igen det klær nok meget godt målgruppen;) Håber det kan bruges, og ellers læner jeg mig op af RUSH - den er god. The RUSH is Purple / Your RUSH is purple / the purple RUSH! (fænomenet) Vh. Hansen |
|
Joongs - hollandsk fænger/ser grafisk godt ud! /evt. moderne brun baggrund og sølvskrift Scoopee - innovativ med en snert af sjov med pee /evt. gul baggrund og rød skrift BLOW - lidt fræk ordlyd - /evt. hvid bagrund og sølvskrift !evt. (BLOWZ)knap så fræk
|