Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvad synes I om idén.?

Side 7 ud af 7 (63 indlæg)
Fra København
Tilmeldt 14. Mar 08
Indlæg ialt: 844
Skrevet kl. 01:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Det ikke helt sådan det fungerer.
Min leverendør er pålidelig nok, og varen fungerer.
Har tidligere fået leveret varerne fra dem, da jeg bad om mulighed for at teste det og se om virkelig virkede.

Og jeg skal ikke bestille et støre vareparti før jeg må oplyse mere om firmaet, men de vil ikke have deres navn ud før jeg kan begynde at sælge det.
Jeg kan sagtens lave fremvisninger af produktet m.m. - Men navnet på producenten skal ikke ud i Skandinavien endnu. - Men selvfølgelig kommer det frem til dem jeg laver produkt fremvisningen for, for deres navn står jo på produktet. - Her indenfor 1 måned modtager jeg også et vareparti med deres nye kolektioner m.m. og dette modtager jeg også kvit og fritt da jeg skal jo se hvad de tilbyder før jeg bestiller støre partier.

Lokalmarkedsførring for virksomheder dealSpot.dk - Tilmeld din virksomhed gratis idag.

Fra København
Tilmeldt 14. Mar 08
Indlæg ialt: 844
Skrevet kl. 01:12

Hvad angår siderne:

http://www.tanthrough.com

http://www.no-tan-lines.com

Er disse vidst ikke fup, for har haft kigget på dem tidligere, og har tidligere fået vareprøve fra dem, dog med at man modtager badetøj der er halv gennemsigtigt og så tyndt at du kan se alle former uden problemer igennem.. Intet at råbe hurra for :( - Men det virkede hehe :)

Lokalmarkedsførring for virksomheder dealSpot.dk - Tilmeld din virksomhed gratis idag.

Tilmeldt 12. Aug 09
Indlæg ialt: 25
Skrevet kl. 00:09

Hej Patrick,

Er du kommet igang med biksen? :)

Jeg har set og købt noget af det på rejser til USA, men jeg synes kvaliteten har været under middel, og meget gennemsigtigt. Så vidt jeg ved blev det allerede "opfundet"  og patenteret i 70erne, så hvis du har mødt en der påstår at han har patent på det, vil jeg råde til forsigtighed, medmindre det er noget nyt og bedre han har fået patenteret?

Side 7 ud af 7 (63 indlæg)