Efter en periode hvor jeg lagde idén på hylden, kom jeg i tanke om den igen.. Det er sådan, at jeg tilbage for 1 år siden, fik lavet en fordelagtig aftale med et firma der har patent på badetøj - Men det specielle ved dette badetøj er, at man kan blive brun igennem det. Det jeg så stadig har, er at jeg har eneretten til at sælge deres produkter i Danmark. Men da jeg endnu ikke har foretaget mig snart, ønsker de at høre om jeg stadig ønsker at beholde dette, ellers dropper de aftalen.
Jeg ville høre jeres mening om at sælge sådan et produkt online i DK i første omgang. Det drejer sig om henholdsvis bikinier + badeshorts til damer og mænd i forskellige designs. Det smarte ved disse er, at man bliver brun igennem badetøjet, så slut med blege lår, bikini stropper m.m.
Håber at høre respons fra jer.
|
Det lyder rigtig kreativt :O)
Jeg syntes du skal lave en forretningsplan for produktet, finde dine mulige salgskanaler, og herved definere hvem du vil sælge produktet igennem.
Så har du mulighed for at vurdere hvad dette produkt vil koste dig i etableringsomkostninger, og hvad udbyttet vil være hvis det bliver populært.
Så få styr på potentialet i produktet, forretningsplan (gerne også gerne en salgs strategi) og så tag din beslutning derefter.
Rigtig god fornøjelse.