Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Jeg søger dine brugte DVD-film !

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Fra København K
Tilmeldt 22. Aug 06
Indlæg ialt: 3348
Skrevet kl. 17:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Man kan jo ikke spare sig rig, så de fleste af jer er nok gået over til blue-ray for længst, så:

Skriv hvad du har - jeg køber som udgangspunkt rub og stub - og hvis du leverer eller betaler portoen giver jeg op til 15kr pr. stk.

Har du brugt it-udstyr du skal af med så send mig en liste og jeg vender tilbage med et bud hvis det ikke er alt for obsolete.

Alle får svar.

VH Jørgen Olsen

Fra Århus
Tilmeldt 18. Feb 06
Indlæg ialt: 4322
Skrevet kl. 17:56

Hej Jørgen

Har du interesse i HP / DELL rackservere? Vi får nemlig nok en stak til overs indenfor en overskuelig fremtid (1-2 måneder)

Safeticket - Dit enkle og fleksible billetsystem.

Fra København K
Tilmeldt 22. Aug 06
Skrevet kl. 17:59

Anders Christensen:

Hej Jørgen

Har du interesse i HP / DELL rackservere? Vi får nemlig nok en stak til overs indenfor en overskuelig fremtid (1-2 måneder)

Hejsa.

Kommer an på hvad det er for noget - men sandsynligheden er høj for at jeg bare splitter dem ad så hvis du kan sælge dem til nogen der rent faktisk kan bruge dem vil du måske kunne få flere penge for dem.

Vil du ikke skrive til mig hvad det er for noget og hvad du havde forestillet dig af pris? Hvis prisen er rigtig og de ikke er alt for gamle skal jeg nok slå til.

VH Jørgen Olsen

Fra Århus
Tilmeldt 18. Feb 06
Skrevet kl. 18:02

Jeg laver en liste til dig med specifikationer på de maskiner vi får til overs - det er allesammen Minimum 2,8 Ghz Xeon eller Dual Xeon med 2-8 GB ram og u320 SCA diske i varierende størrelser.

De bliver til overs når vores nye IBM Bladecenter og SAN er kommet i fuld drift i løbet af august / september. (og det bliver et voldlækkert hostingsetup!)

Fra Århus
Tilmeldt 18. Feb 06
Skrevet kl. 18:05

Anders Christensen:

Jeg laver en liste til dig med specifikationer på de maskiner vi får til overs - det er allesammen Minimum 2,8 Ghz Xeon eller Dual Xeon med 2-8 GB ram og u320 SCA diske i varierende størrelser.

De bliver til overs når vores nye IBM Bladecenter og SAN er kommet i fuld drift i løbet af august / september. (og det bliver et voldlækkert hostingsetup!)

Listen kommer jo så først når vi har 100% styr på hvad der er til overs, dvs engang i august/september :)

Fra København
Tilmeldt 17. Jun 09
Indlæg ialt: 179
Skrevet kl. 18:11

hej Jørgen..

mht. it udstyr.. så kender jeg nogen der skal af med VIRKELIG meget it udstyr.. kunne du være interesseret? ... det er både harddiske,servere og skærme , tastatur osv.. ??

så mail mig på: Timkrupsdahl88@hotmail.com

så kan jeg finde ud af mere om det hvis du er interesseret.

Fra København K
Tilmeldt 22. Aug 06
Skrevet kl. 18:14

Tim Krupsdahl:

hej Jørgen..

mht. it udstyr.. så kender jeg nogen der skal af med VIRKELIG meget it udstyr.. kunne du være interesseret? ... det er både harddiske,servere og skærme , tastatur osv.. ??

så mail mig på: Timkrupsdahl88@hotmail.com

så kan jeg finde ud af mere om det hvis du er interesseret.

Hejsa.

Jeg har sendt dig en email. Jeg er ikke umiddelbart interesseret i bras og tilbehør (herunder tastaturer og crt-skærme) - kun gode ting.

VH Jørgen Olsen

Tilmeldt 13. Feb 08
Indlæg ialt: 236
Skrevet kl. 18:36

Kontakt evt. planet video i Svendborg. De har vist nogle tusinde dvd'er til 10 kr/stk.

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)