Har du interesse i HP / DELL rackservere? Vi får nemlig nok en stak til overs indenfor en overskuelig fremtid (1-2 måneder)
Hejsa.
Kommer an på hvad det er for noget - men sandsynligheden er høj for at jeg bare splitter dem ad så hvis du kan sælge dem til nogen der rent faktisk kan bruge dem vil du måske kunne få flere penge for dem.
Vil du ikke skrive til mig hvad det er for noget og hvad du havde forestillet dig af pris? Hvis prisen er rigtig og de ikke er alt for gamle skal jeg nok slå til.
Jeg laver en liste til dig med specifikationer på de maskiner vi får til overs - det er allesammen Minimum 2,8 Ghz Xeon eller Dual Xeon med 2-8 GB ram og u320 SCA diske i varierende størrelser.
De bliver til overs når vores nye IBM Bladecenter og SAN er kommet i fuld drift i løbet af august / september. (og det bliver et voldlækkert hostingsetup!)
Jeg laver en liste til dig med specifikationer på de maskiner vi får til overs - det er allesammen Minimum 2,8 Ghz Xeon eller Dual Xeon med 2-8 GB ram og u320 SCA diske i varierende størrelser.
De bliver til overs når vores nye IBM Bladecenter og SAN er kommet i fuld drift i løbet af august / september. (og det bliver et voldlækkert hostingsetup!)
Listen kommer jo så først når vi har 100% styr på hvad der er til overs, dvs engang i august/september :)
mht. it udstyr.. så kender jeg nogen der skal af med VIRKELIG meget it udstyr.. kunne du være interesseret? ... det er både harddiske,servere og skærme , tastatur osv.. ??
så mail mig på: Timkrupsdahl88@hotmail.com
så kan jeg finde ud af mere om det hvis du er interesseret.
mht. it udstyr.. så kender jeg nogen der skal af med VIRKELIG meget it udstyr.. kunne du være interesseret? ... det er både harddiske,servere og skærme , tastatur osv.. ??
så mail mig på: Timkrupsdahl88@hotmail.com
så kan jeg finde ud af mere om det hvis du er interesseret.
Hejsa.
Jeg har sendt dig en email. Jeg er ikke umiddelbart interesseret i bras og tilbehør (herunder tastaturer og crt-skærme) - kun gode ting.