Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

1 million.

Side 5 ud af 8 (71 indlæg)
Tilmeldt 16. Sep 08
Indlæg ialt: 392
Skrevet kl. 21:24
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Jeg ville personligt selv investere pengene i Zymio.

Da vi desværre mangler noget start kapital.

Fra Frederiksberjg
Tilmeldt 27. Jul 09
Indlæg ialt: 41
Skrevet kl. 21:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Færøerne er en del af den danske bank pakke og tilbyder indskud i danske kroner... ingen valuta problemer eller krak problemer der...  :)

Jeg fik 7% på de første af mine penge... Men det får man ikke mere desværre :o) rundt 6% på den næste omgang... Så jeg klager ikke!

 www.broncosystems.dk     -     GPS sporings løsninger til erhvervslivet.

Fra Korsør
Tilmeldt 26. Feb 09
Indlæg ialt: 5072
Fra  Sliknet Thai-invest aps Skrevet kl. 22:04
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Lyder som en rigtig god rente i dagens marked.Smile

Men for at komme tilbage til det oprindelige spg., er det kedelige svar jo at sprede risikoen i både aktier, obl. , ejendom og råvarer og valuta.

Det kedelige ved ejendom er de høje handelsomkostninger + til tider vanskeligt at få solgt igen, hvis man skulle få brug for pengene i en fart.

Hvad med et lille hotel under sydlige himmelstrøg, hvor du kunne underholde gæsterne i poolbarenStick out tongue

Mvh.

Jesper

www.sliknet.dk

Fra Hellerup
Tilmeldt 6. Aug 09
Indlæg ialt: 30
Skrevet kl. 22:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Jesper Laugesen:

Lyder som en rigtig god rente i dagens marked.Smile

Men for at komme tilbage til det oprindelige spg., er det kedelige svar jo at sprede risikoen i både aktier, obl. , ejendom og råvarer og valuta.

Det kedelige ved ejendom er de høje handelsomkostninger + til tider vanskeligt at få solgt igen, hvis man skulle få brug for pengene i en fart.

Hvad med et lille hotel under sydlige himmelstrøg, hvor du kunne underholde gæsterne i poolbarenStick out tongue

Mvh.

Jesper

www.sliknet.dk

Du kalder det kedeligt, hvor jeg ville kalde alt i med en mulighed for forøgelse af kapital spændende. - sådan er vi heldigvis så forskellige ;)

Dog ser jeg stadig din pointe, udover at 1 mil jo nok ikke rækker langt mht. til sydlig hotelinvestering.

Fra Korsør
Tilmeldt 26. Feb 09
Indlæg ialt: 5072
Fra  Sliknet Thai-invest aps Skrevet kl. 22:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Daniel

Du kalder det kedeligt, hvor jeg ville kalde alt i med en mulighed for forøgelse af kapital spændende. - sådan er vi heldigvis så forskellige ;)

Det tror jeg nu ikke - jeg har arbejdet med investering i 20 år Smile Kedeligt var måske også et forkert ordvalg - traditionelt mere korrekt måske.

Dog ser jeg stadig din pointe, udover at 1 mil jo nok ikke rækker langt mht. til sydlig hotelinvestering.

Jeg kunne godt skaffe dig et hotel ( lille ) i Thailand for 1 mio DKK , hvis du skulle have en liggende du ikke ved hvad du skal bruge til. ...... eller 4-5 små lejligheder , der er billigt og høj livskvalitet i Thailand.

Mvh

Jesper

www.sliknet.dk

 

Tilmeldt 26. Apr 09
Indlæg ialt: 33
Skrevet kl. 22:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Fashion-Seller:

Kenneth Olav :

Fashion-Seller:

Der er kun en ting der er sikkert og investerer i, i disse tider... Guld og sølv...

Ejendomme kommer til at falde mere i værdi, hvis en devaluering af kronen sker, hvilket meget tyder på...

Så råvarer er vejen frem, og Guld og Sølv er de sikre... Så har man os værdier om 10 år...

Jeg ville bruge min million på at vædde med Fashion-Seller om at der sker en devaluering af kronen. Giver gerne odds 1:100 på at det ikke sker.

Faktisk vil jeg gerne satse 1000 kr, for det er jo et glimrende odds... Er du frisk?

 

 

Jeg er frisk!

1000 kr. på at kronen ikke devalueres!

Hvad er tidshorisonten?

Skriv lige en pm, eller smid din mail. Det er lidt nemmere at få fat på hinanden så..

Tilmeldt 11. Jan 08
Indlæg ialt: 36
Skrevet kl. 22:38
Hvor mange stjerner giver du? :

ja men så må afkastet også være mindre end ved aktier?!

Fra Hellerup
Tilmeldt 6. Aug 09
Indlæg ialt: 30
Skrevet kl. 22:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis den kører over i ordvalg, foreslår jeg at vi bare lader den ligge der? :)

Mht til dit asiatiske hotel, gav du mig bare indtrykket af en pool-stemning til lidt over 1 mil. - ikke at jeg skal begive mig ind på det asiatiske prismarked.

Apropos, så siges det jo at andelsboliger skulle stige gevaldigt i pris. Måske om man skulle tage det op til overvejelse?

Fra Korsør
Tilmeldt 26. Feb 09
Indlæg ialt: 5072
Fra  Sliknet Thai-invest aps Skrevet kl. 22:51
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Apropos, så siges det jo at andelsboliger skulle stige gevaldigt i pris. Måske om man skulle tage det op til overvejelse?

Kiggede selv lidt efter andelsboliger i gamle foreninger med lav gæld - du kan godt finde spændende boliger der, absolut.  Men hvis boligmarkedet Skal op, bør der vel være mere potientiale i ejerlejligheder eller ? er der noget jeg ikke har hørt/læst måske ?

mvh

jesper

www.sliknet.dk

 

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 14996
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 22:55
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Christian Risom:

Guld... Den ville jeg heller ikke tage. Guldpriserne har virkligt haft en voldsom udvikling under krisen som et sted kapital kunne flygte hen. Det må dog betyde at når/hvis krisen letter og folk begynder at tage deres penge ud vil prisen falde. Så det ville jeg heller ikke tage.

Lad os bare sige at Guld mængden i cirkulation er begrænset, og der forbruges årligt store mængder. Dertil skal lægges at alle valutaer mm er sat op mod Guld. Der er i alle lande enorme huller i statsbudgetterne, DK tabte 37 mia kr i første kvartal i år, hvorfor alt der vedrører valuta må anses, som virkelig risikabel. Hva hjælper en statsgaranti hvis staten er bankerot?

Desuden er udvindingen af guld blevet mindre, mens forbruget vokser årligt, og det estimeres at verden står og mangler Guld i 2030-2035 til industrien...

 

Billige designer Solbriller hos Customfit.eu

Tom Ford Solbriller -- Lacoste -- Carrera - Oakley - Chloe mm. Alt er på lager! Leveringstid 1-3 dage til DK.

Naturprodukter fra Cosmos Co. Argan olie - Kaktus olie - Grønt ler mm.

Link til Amino ekspertbloggen, hvor jeg skriver om lidt af hvert...

Side 5 ud af 8 (71 indlæg)