Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Programmør til Oscommerce søges

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Fra Esbjerg
Tilmeldt 23. Sep 05
Indlæg ialt: 4105
Skrevet kl. 09:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Alle

Jeg har fast aftale med en programmør til mine sider www.sikkerhedseksperten.dk og www.brandudstyr.dk (+ en på vej), hans evner indenfor programmering er desværre ikke så langt rækkende i forhold til alle mine ønsker. Derfor søger jeg nu en ekstra til at tage de opgaver han ikke kan.

Pt. stor jeg overfor følgende ønsker:

Kategorier: Størrer billeder og mulighed for tekst under hvert billed/kategori.
Fagområder: Opdeling af hele shoppen i privat/erhverv
Tilføjelser i købsprocessen
Ændring af produkt menuerne
Priser på de produkter der ligger under "kunder der købte dette produkt købte også"
Få vist de indtastede oplysninger under CVR/EAN nummer i købsprocessen (virker ikke nu, hvis de ikke opretter sig som kunder)

Det er blot nogle af de kommende ønsker.

Jeg ønsker en dansk udvikler.

Fra Denpasar/Bali
Tilmeldt 14. Mar 09
Indlæg ialt: 382
Skrevet kl. 11:14

Hej Kenneth,

Ved godt at du skriver at du soeger en dansk udvikler til dine opgaver, Men hvis dine opgaver er detaljeret i deres beskrivelse, kan jeg ikke se nogle problemer i et evt. samarbejde med din virksomhed. Send mig en mail hvis du skulle aendre meningSmile.

Med venlig hilsen

Lars
lars@indosoft.dk

Fra Esbjerg
Tilmeldt 23. Sep 05
Skrevet kl. 11:30

Hej Lars

Tak for indlægget, baggrunden for at det skal være dansk er følgende punkter:

1. Jeg har ikke tid/lyst til at beskrive min udvidelser ned i detaljer.
2. Jeg ved med 100 % sikkerhed at jeg glemmer et eller andet, som så ikke udvikles og som jeg skal have lavet bagefter.
3. Sidst og ikke mindst er jeg generalist og ikke særlig detalje orienteret. Så jeg ville simpelthen ikke få lavet ordentlige beskrivelser :)

Alternativt kunne jeg hyrer en til at lave beskrivelserne, men det kan heller ikke betale sig økonomisk.

Fra KBH/Chiang Mai
Tilmeldt 4. Jun 09
Indlæg ialt: 419
Skrevet kl. 11:35

Hej Kenneth

Vi John Larsen (alias JohnJohn) og migselv tilbyder, dansk programmoer til loesning af dit problem, Jeg sidder i Danmark, John sidder i Bangkok sammen med vores Joomla expert.

Jeg kiggede lidt paa dine problemer men er ikke helt sikker paa om du skal havde lavet hele shoppen om eller bare fejl retning kan goere det.

Ringer du til mig kan vi snakke om opgaven, mit nummer er 5280 7156 eller send mig en e-mail paa, durian79@gmail.com vi er 100% sikkert ikke dem der er de billigste her paa Amino, men kan tilgaengaeld vores kram.

Hilsen Michael

Jeg har ledet outsourcing i 3 aar, John programmeret i 32 aar, saa naar vi rykker er baggrunden i orden.

Fra Denpasar/Bali
Tilmeldt 14. Mar 09
Indlæg ialt: 382
Skrevet kl. 12:04

Hej kenneth,

kan godt foelge dig og det er helt i orden, ingen sure miner herfraSmile, men du behoevede nu hellere ikke at sende en anderledes beskrivelse til os end hvis det var en programmoer hjemme i Danmark. Men hvis du en dag har en lille opgave, kan du jo bare proeve os afSmile

Forsat god dag

Med venlig hilsen

Lars

Fra Kastrup
Tilmeldt 19. Sep 06
Indlæg ialt: 954
Skrevet kl. 18:23

Hej Kenneth, selv om du ikke gider beskrive dig ud af problemerne, så gør dig selv den tjeneste at overveje grundigt hvordan du nøjagtigt vil have lavet skellet mellem din Erhverv og Privat del. Jeg har netop løst problematikken hos en anden kunde, og der kan virkelig være nogle risici ikke kun for double content, men også for hvordan oscommerce vil reagere på opdelingen,  hvis du vil have dem til at køre på samme lager.

Men foruden de problemer som der er, er der virkelig også mange fordele i at have 2 x produkter at kunne skrive forskellige tekster på.

Jimmy

Fra Esbjerg
Tilmeldt 23. Sep 05
Skrevet kl. 18:39

Som du selv skriver, så er der fordele ved det. Men tager vi opdelingen som eksempel, så skal jeg bruge følgende:

Når jeg i dag opretter en varer, gør jeg det fx i denne gruppe = sikkerhed > maglite > d-cell
Efter "opdelingen" skal jeg oprette den i = privat > sikkerhed > maglite > d-cell 

Således kommer det "bare" til at fungere som produkt grupper, også er doublicate content mit eget problem, hvis jeg bare kopieer alle mine varer over i de 2 hoved grupper.

Overstående beskrivelser har intet med teknik at gøre, og det kommer den aldrig til at være, for jeg hatter ikke en meter af hvad der sker bagved min webshop :=) så en ting er om man gider eller ej, en anden ting er om jeg rent faktisk ville kunne lave en kravspecifikation på et modul....der rent faktisk virker efter hensigten. Det kan jeg ikke!

Så jeg kan fortælle hvordan tingene skal fungere front end, men min kommende samarbejdes partner skal selv kunne udarbejdet det bagved :=)  

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 01:06

ud fra hvad du skriver om dine ønsker pt. kan jeg overhoved ikke se problemet idet du ønsker af få lave om . der findes mange addons. og

systemet er nemt af skrive i, hvis du har en programmør. som forstå php er det overhoved ikke nådet problem. af få lavet.

du kan kontakte mig på peter@silverarm.dk så skal jeg lede dig på rette vej . da det er overhoved ikke så svært.

Tilmeldt 12. May 09
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 16:24

Hej Kenneth

Jeg ville høre om du har fundet dig en programmør til at hjælpe dig med dine sider?
Hvis ikke så har vi noget dygtige danske eksperter i Oscommerce hos Bellcom der kan være dig behjælpelige.
Du er mere end velkommen til at kontakte mig pr mail eller via telefonen.

Jeg ser frem til at høre fra dig.
God weekend

Med Venlig Hilsen

Gitte Maul
Bellcom Open Source ApS

Mobil: 28308448
Email: gem@bellcom.dk
I-net: www.bellcom.dk

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)