Jeg vil gerne have feedback på www.buyDScontent.com, som der er brugt knap 400 programmørtimer på at udvikle. Kom med dine kommentarer til brugervenlighed, funktioner, design m.m., så jeg får et arsenal af ønsker til forbedring, når jeg skal i gang med at fintune sitet :o) |
ADVARSEL - Feedback uden filter:
Brugervenlighed:
· Navnet er langt fra optimalt - vil på det kraftigste overveje at finde et andet, mere fængende navn. Det skal være nemt at huske og nemt at stave til...
· Hvorfor er der ikke nogle tydelige kategorier så man kan se produkterne igennem? Det er et stort minus vil jeg mene..
· "Ups - Siden er tilsyneladende beskadiget" - hilsen Google Chrome og FireFox (skete dog kun én gang)
· Oplevede langsom load nogle gange
· Fremvisningen af produkterne er meget fin og fungere godt
· Funktionerne på siden er gode
· Sidens design er langt fra brugervenligt
Design:
Hvis jeg skal være helt ærlig, så dur der ikke ... Er ked af at sige det, men sådan er det bare. Vil ikke begynde at kommentere det, da jeg umiddelbart vil anbefale at ændre det radikalt.
Når man laver design til en webshop så gælder det om at skabe tryghed og brugervenlighed - ellers går det ud over bundlinjen, da besøgende ikke vil ende ud med at købe noget som helst.
Selvfølgelig vil du kunne sælge noget selvom designet ikke er super godt - men hvorfor miste kunder pga. shoppens udseende når produkterne er i orden? Og hvorfor spilde penge på markedsføring, hvis kunderne ikke køber noget når de endelig er kommet ind på shoppen?
Har der været en designer ind over eller er det programmørerne, der også har stået for den del af opgaven?
Lidt hård kritik, men du spurgt jo selv :)
Du er velkommen til at ringe mig op eller maile, hvis du vil have en snak omkring design og brugervenlighed af din website.
De bedste hilsner René W.