Hej Amino'er. Jeg kan se der er mange der har benyttet den væmmelige sommmer til at gå i dækning for solen, og siddet og kodet websites, så der er trængsel om folks mening. Alligevel håber jeg, du vil kaste 5 minutter efter vores nye annoncørportal, og give os lidt feedback, inden vi endeligt åbner helt op for en OpenBeta-periode. Meningen med sitet er naturligvis at vi vil skabe eksponering, trafik og interesse for de forskellige annoncørers services og produkter. Sitet kan findes på: Er du indehaver af en forretning der udbyder noget som helst der berør børnefødselsdage, er du mere end velkommen til at oprette dig allerede nu. Det er, som vi også skriver på sitet, i hele betaperioden gratis, og når betaperioden er slut, er du naturligvis ikke forpligtet til at fortsætte samarbejdet, hvis du ikke føler du får valuta for pengene. På forhånd tak, for alle kommentarer. |
Rigtig fint, kan især godt lide løven ude til højre :o)
To ring, som måske kunne ændres:
1) har I ikke et logo, eller er løven logo'et? Hvis den ikke er, skal I da have et logo i pladsen oppe til venstre :o)
2) Jeg synes at flowet for at finde ting, er for langt. I kunne evt. liste mange resultater under hovedkategorierne, så man f.eks. ikke skal trykke 4 gange for at få lov til at læse noget (Sjælland -> København -> Emne/tema -> Valg af artikel). Når man trykker Sjælland, synes jeg, at I bør liste alle artikler, som er under Sjælland, og det samme med København. På den måde virker det til dels som om der er mere information, og man generer ikke kunden ved at han/hun skal klikke så mange gange.