Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Bedømmelse af ny børne-fødselsdags annoncør-portal

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Fra Helsingør
Tilmeldt 2. Aug 08
Indlæg ialt: 202
Skrevet kl. 20:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino'er.

Jeg kan se der er mange der har benyttet den væmmelige sommmer til at gå i dækning for solen, og siddet og kodet websites, så der er trængsel om folks mening.

Alligevel håber jeg, du vil kaste 5 minutter efter vores nye annoncørportal, og give os lidt feedback, inden vi endeligt åbner helt op for en OpenBeta-periode.

Meningen med sitet er naturligvis at vi vil skabe eksponering, trafik og interesse for de forskellige annoncørers services og produkter.

Sitet kan findes på:
Børne-fødselsdag.dk

Er du indehaver af en forretning der udbyder noget som helst der berør børnefødselsdage, er du mere end velkommen til at oprette dig allerede nu. Det er, som vi også skriver på sitet, i hele betaperioden gratis, og når betaperioden er slut, er du naturligvis ikke forpligtet til at fortsætte samarbejdet, hvis du ikke føler du får valuta for pengene.

På forhånd tak, for alle kommentarer.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 21:03
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Rigtig fint, kan især godt lide løven ude til højre :o)

To ring, som måske kunne ændres:

1) har I ikke et logo, eller er løven logo'et? Hvis den ikke er, skal I da have et logo i pladsen oppe til venstre :o)

2) Jeg synes at flowet for at finde ting, er for langt. I kunne evt. liste mange resultater under hovedkategorierne, så man f.eks. ikke skal trykke 4 gange for at få lov til at læse noget (Sjælland -> København -> Emne/tema -> Valg af artikel). Når man trykker Sjælland, synes jeg, at I bør liste alle artikler, som er under Sjælland, og det samme med København. På den måde virker det til dels som om der er mere information, og man generer ikke kunden ved at han/hun skal klikke så mange gange.

Fra Helsingør
Tilmeldt 2. Aug 08
Skrevet kl. 21:32

Du rammer nogen af vores udfordringer med sitet...temmelig godt.

Der bliver arbejdet på et logo, en dedikeret server (forventer det re på plads når vi går OpenBeta)...og ja, vi har nogle udfordringer med flowet, og dit input er slet ikke tosset.

Mange tak for input! Smile

Tilmeldt 10. May 09
Indlæg ialt: 1058
Fra  Ronnie Skrevet kl. 22:19

Hej

Hvorfor er jeg ikke med på den side Smile der må der gøres noget ved Smile Jeg laver jo de fødselsdags balloner med naven eller hvad folk nu vil have på ballonen, Vi har også balloner som folk selv kan printe foto på og så har vi også en masse underholdning til børne fødselsdage, Men Jeres siden er Super flot, der skulle måske lidt flere farver på nå nu det er børne fødselsdage

Venlig hilsen.

Ronnie 

Fra Helsingør
Tilmeldt 2. Aug 08
Skrevet kl. 12:35

Hej Ronnie.

Du er mere end velkommen til at oprette dig som bruger, og udfylde vores template - så du kommer på siden med det samme - vil vil være rigtig glade for at have rigtige brugere! :)

Tilmeldt 10. May 09
Indlæg ialt: 1058
Fra  Ronnie Skrevet kl. 14:16

hej

jeg har lige prøvet at melde mig til men kan ikke få det til at virke

Venlig hilsen.

Ronnie 

Tilmeldt 3. Aug 06
Indlæg ialt: 605
Skrevet kl. 14:42

Fin portal dog vil jeg lige komme med lidt forslag til forbedringer.

Det lille søgefelt oppe i toppen burde staves på dansk så der stod f.eks søgeord.

Logo mangler som andre har nævnt.

ved login burde det hele stå på dansk når alt andet står på dansk

Det var lige lidt forslag.

mvh Morten

http://www.industribasen.dk/minigravere brugt minigraver eller ny minigraver fra forhandlere og private.

Fra Helsingør
Tilmeldt 2. Aug 08
Skrevet kl. 07:47

Ronnie: Små fejl konstateret på sitet, bl.a. at IE ikke fungerede synderligt godt - det er rettet op nu. Jeg sender dig en mail, hvor dit login/pw står i.

Der er vist en grund til det er PreBeta. Embarrassed

Morten: Tak for response, vi vil rette op på sproget, for du har ret i det giver et lidt inkonsistent fornemmelse.

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)