Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Læskedrikproducenter

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 12:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Jeg kommmer fra et nyopstartet firma ved navn KJ Partners, og vi er fuldt gang med at arbejde os op til at kunne lancere et helt nyt produkt indenfor læskedrik.. I den anledning står vi og mangler et af det vigtigste led i processen, leverandøren!

Vi er dog allerede dialog med to fabrikker fra Polen og en enkel fra singapore.

Jeg skriver til jer i håb om at nogle af jer måske kender nogle eller har effaring/idéer/gode råd, som I vil dele med os :)

På forhånd tak.

Mvh. Kristoffer

Fra Aarhus
Tilmeldt 3. Jul 07
Indlæg ialt: 1987
Fra  MagentoXperten.dk Winkwink.dk Skrevet kl. 01:52

Hej Kristoffer

Har du tjekket det danske marked? du kunne evt. ringe rundt til de fleste bryggerier og få et møde. Jeg har selv rigtig gode erfaringer med det så hvis du har yderelige spørgsmål er du velkommen til at skrive.

Venlig hilsen Kristoffer Hjerrild

Ejer af Winkwink & Magentoxperten. 

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 15086
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 02:32

Hvordan havde du tænkt dig nogen skulle komme med noget brugbart, når der ingen info er?

Er det sodavand, limonade/læskedrik, energidrik eller noget helt andet? Det har faktisk ret stor betydning for hvem, der kan og vil producere det...

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 13:42

Krissel: Jeg har kigget lidt på det danske marked, men jeg synes det er en smule overskueligt, fremfor at kigge i udlandet (gode b2b hjemmeside gør det utorligt nemt at komme i kontakt med nogle) . Du siger at du har god erfaring med at tage kontakt til bryggerier - fortalte du dem alt om dit projekt, eller holdt du noget hemmeligt?? Tænker fx på hemmelighedserklæring...

Fashion-seller: Jeg er klar over at der er stor betydning på hvilken slags læskedrik vi taler om, men det var nu bare tænkt, at vi ville høre om nogle havde et eller andet som de ville dele med os. Det kunne være nogle fejl andre havde begået mht. læskedrik, eller bare generalt noget om det at samarbejde med udenlandske leverandøre..

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 14:08

Jeg gi'r mig! Vores produkt er over i energi afdelingen :)

Tilmeldt 24. Jun 07
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 15:15

Mr. Chris:

Jeg gi'r mig! Vores produkt er over i energi afdelingen :)

Alt Energi drik produceres i Red Bull land, Østrig... Se info giver ofte de brugbare svar...

Så Austria here Chris come Wink Kan evt anbefale at tage fat i Cult da de tilbyder private label via deres enorme produktions netværk...

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 17:50

Ahh, det vil jeg nu ik gi dig ret i.. Men de står sikkert for en stor del af det. (viden fra bl.a. alibaba.com - har du hørt noget om denne side. Dårligt/godt?)

Det måske en meget god ide.. Jeg vil da helt sikkert give det et forsøg.

Tilmeldt 24. Jun 07
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 18:54

Mr. Chris:

Ahh, det vil jeg nu ik gi dig ret i.. Men de står sikkert for en stor del af det. (viden fra bl.a. alibaba.com - har du hørt noget om denne side. Dårligt/godt?)

Det måske en meget god ide.. Jeg vil da helt sikkert give det et forsøg.

Alt energi drik der er noget værd produceres i Østrig. Om du mener det eller ej, er underordnet for det er fakta. For at nævne et par brands:

- Red bull
- Shark
- Cult
- Burn
- Rhinos
- Flyers
osv...

Alibaba skal man passe meget på med, for der sker vildt meget svindel derinde... Men kontakt Cult, da de helt sikkert kan hjælpe dig på enten den ene eller anden måde...

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 19:02

Ok, jeg troede du mente ALLE energidrik-mærker :)

Men jo, helt sikkert, jeg vil tage fat i cult og tage en snak med dem..

Tak for hjælpen. Det er altid fedt, når andre gider hjælpe en :)

God sommer.

Tilmeldt 24. Jun 07
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 19:27

Mr. Chris:

Ok, jeg troede du mente ALLE energidrik-mærker :)

Men jo, helt sikkert, jeg vil tage fat i cult og tage en snak med dem..

Tak for hjælpen. Det er altid fedt, når andre gider hjælpe en :)

God sommer.

Ik alt... Red Bull laves os i Singapore, men det smager af rævepis... Men alle de kendte, og gode drikke laves i Østrig. Så det er den vej det skal gå, hvis du vil lave et kvalitetsprodukt.

Det var så lidt.. Det er altid nemmere at hjælpe, når man kender problematikken, som du kan se ;D

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)