Jeg skal have et hovednummer til mit firma, hvad syntes i om et firma der kun har mobil nummer, vil det virke useriøst, eller er der ikke noget galt i det?
Der er ikke noget galt i at du kun har en mobil det virker ikke useriøst. du kan jo også bare flytte dit fast nummer over til mobilen i dag
Og folk der mener at det er useriøst hvis du ikke har et fastnet nummer det er sku bare folk som er lidt fine på den og godt vil være lidt mere ind andre
Jeg vil give dig ret, men vil kunderne rundt om i butikkerne også det, jeg overvejer at købe et nummer ved tdc der starter med 7020.... det er ikke så frygtelig dyrt og den kan omstilles til hvilket som helst tlf. nr
Et tlf nr er et tlf nr uanset om det går til en fastnet eller en mobil... Kan man bedre fange dig på mobilen, så brug da det fremfor at få et fastnetnummer, hvor folk ringer forgæves...
Da jeg gik fra et fastnet nummer til et 70 nummer, kunne jeg mærke en markant stigning i telefoniske henvendelser. Ikke nok med at der var en stigning af henvendelser, men der var/er langt mere salg i de henvendelser jeg får nu.
Da din målgruppe er B2B, så ville jeg, hvis jeg var dig, straks få mig et 70 nummer og så viderestille det til mobilen.
Vi har lige præcist gjort som du skriver her - altså købt et 70-nummer hos TDC, som så viderestiller til min mobil. Jeg synes det virker mere seriøst når man har et decideret firmanummer, men det er jo meget individuelt.
Vi har lige præcist gjort som du skriver her - altså købt et 70-nummer hos TDC, som så viderestiller til min mobil. Jeg synes det virker mere seriøst når man har et decideret firmanummer, men det er jo meget individuelt.
Ren nysgerrighed, kan I se forskel på hvilke opkald i normalt får på jeres mobil og dem som viderestilles fra firmaet?
Min holdning er at det helt klart har betydning for det setup i har omkring jeres firma for kunderne set udefra.
Jeg har selv stået i samme dillemma, da det ikke kunne betale sig for os at have fastnet.... Det er for dyrt set i forhold til mobiler.
Jeg synes selvfølgelig også at det er smart omkring viderestilling af 70-nr. - men der er ET STORT problem. Du kan ikke se hvor de indgående opkald kommer fra ved viderestilling.
Derfor har vi valgt en løsning hos sonofon hvor man kan få sit nr. på SIM-kort istedet. Så er der ingen opkald der går tabte, det øger både salg og troværdighed i butikken. -
Denne løsning kunne da jeg undersøgte det kun lade sig gøre hos Sonofon(eller telenor hedder det vidst nok ) hverken Telia eller TDC har idag den serivce.
Derfor er det mit råd. Hvis du ejer et godt Firmanr. - Få det lavet som SIM-kort hos Sonofon, der er billigere og meget nemmere.