Hej Jeg kunne godt tænke mig at høre i andre Aminoer om jeres erfaring med netværk. Hvor meget får I ud af det, i forhold til den tid I bruger på det? Er det tiden værd (og hvor meget tid og hvor mange mere eller mindre professionelle netværk er I medlem af)?
Jeg har selv en ide om, at netværk kan give rigtig meget, hvis de bruges rigtig, så det fører til det næste og måske vigtigste spørgsmål: Og hvordan er I kommet med i disse netværk? Jeg sidder selv som relativ nystartet, og tænker at et godt netværk, at møde de rigtige mennesker, kan være med til at drive virksomheden endnu længere - give nye ideer og inspiration på samme måde som at jeg kan give ny inspiration til andre i et sådant netværk. Men hvad skal der til, for at møde disse mange interessante og vidende mennesker som er derude? Hvad har I af gode erfaringer (og dårlige)?
De bedste sommerhilsner
|
Netværk kan ikke undervurderes! Jeg synes selv at det er ufattelig vigtigt. Det er vigtigt at man har et netværk som kan hjælpe med diverse opgaver. Fx designer, IT-support, sælger, leverandør osv.
Alle disse forskellige typer af mennesker gør at det er nemmere at komme i kontakt med de rigtige mennesker. Du kunne evt. skrive dem ned som du har i dit netværk og finde ud af hvad du syes du mangler.
Så det gælder bare om at komme ud og snakke med så mange som muligt eller evt. starte med finde en masse interessante mennesker her på Amino