Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Telefonsælgere fra "Google"

Side 3 ud af 3 (29 indlæg)
Tilmeldt 26. Aug 06
Indlæg ialt: 14
Skrevet kl. 11:50
Hvor mange stjerner giver du? :
Start med at spørge om de rent faktisk ringer fra google eller arbejder for dem. Hvis de siger ja hved du jo at det er løgn!!
Fra Pompano Beach, Florida, USA
Tilmeldt 19. Apr 06
Indlæg ialt: 3762
Fra  Concept Interest TCON Services LLC Skrevet kl. 15:57

Jeg har valgt at fjerne dele af dette indlæg efter anmodning fra www.a-better-traffic.com . Jeg har dermed ikke anerkendt at være forpligtet hertil, ligesom jeg ikke har taget stilling til, om indlægget indeholder injurier eller ej.

Jeg forbeholder mig at lade indlægget vise igen, hvis nogen direkte til mig kan godtgøre, at den påstand, der er anført i indlægget er sand. Men generelt er Amino et forum, hvor man holder en fri men respektfuld tone, hvorfor jeg altid forbeholder mig retten men således ikke en forpligtelse - til at fjerne indlæg, som jeg ikke mener er i overensstemmelse med "god Amino tone".

Dbh Martin

(Viceværten)

Fra København S
Tilmeldt 10. Aug 06
Indlæg ialt: 1825
Skrevet kl. 16:01
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person
Jeg havde desværre ikke mulighed for at optage samtalen, men den blev nu heller ikke ret lang da jeg stoppede ham, i salgs talen, og spurgte om han var sikker på at han arbejdede for Google. I takt med samtalen udviklede sig, og jeg mere eller mindre fik kaldt ham en svindler, blev der lagt på fra hans side. ;-)

Tilmeldt 21. Nov 05
Indlæg ialt: 68
Skrevet kl. 20:58
FP var også det firma som kontaktede mig.

3 gange i rap ringede 3 forskellige personer fra Fp og ville tilbyde adwords. Til den sidste sagde jeg pænt: I har vist ikke styr på, hvem der kontakter hvem, da I allerede nu har ringet 3 gange.

Jeg har intet hørt fra FP, efter min mand forlangte at få en skriftlig erklæring på at de ikke ville kontakte os mere, og at de ikke ville modtage en eneste krone.

Fra København S
Tilmeldt 27. Sep 06
Indlæg ialt: 411
Fra  Dennis Møller Photography Skrevet kl. 16:14
Jeg har været ude for præcis det samme.. En eller anden ringede til mig da

jeg stadig lå og sov.. Jeg fik samlet mig op at stå har jeg hørte han ringede

fra google.. Jeg tænkte.. hva faen.. Han begyndte så at fable som erfarne

telesælgere nu engang gør.. og jeg blir lidt paf fordi han siger at de er igang med

specielle grupper af erhverv.. og han sad med fotografer.. og en af hans medarbejdere

var faldet over min side og de synes det passede lige ind.. så derfor havde han dette

fantelastiske tilbud til mig.. blah blah osv..

Desværre vidste den rare mand ikke at undertegnet har arbejdet som sælger igennem

flere studier.. Så da han havde snakket i 3min vidste jeg at han prøvede at tage røven

på mig.. Sød som jeg nu engang er.. lod jeg ham tale i 15min hvor jeg stillede sjove

og relevante spørgsmål omkring det hele.. Og meget kan man sige .. Men han havde sgu

talent... Anyway.. jeg fik ham til at ringe tilbage over 4 omgange da jeg LIIIge skulle

vende det med banken.. jeg har jo ikke så meget kapital som nystarter fotograf osv osv..

Så efter 2 opkald imens jeg lå på stranden og det sidste opkald da jeg var til grillfest om

aftenen.. måtte jeg jo DESVÆRRE takke nej tak.. Men måtte lige rose ham for

hans interesse i mit nystartede firma...

Tilmeldt 23. Jan 06
Indlæg ialt: 462
Skrevet kl. 17:19

Jeg læste den ene dag i Berlingske Nyhedsmagasin, at der var startet rekordmange firmaer i 2005 og 06. Jeg håber ikke, at det er de her annoncefupfirmaer og andre useriøse firmaer der gør det her. Det er virkelig så koldbligt når folk leger med andres gode tro på sælgeren.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 17:23
Dato: 27-09-2006 17:18:36 Forfatter: Den innovative

Det er virkelig så koldbligt når folk leger med andres gode tro på sælgeren.

Hvis man ikke er skeptisk hver gang man får en sælger i røret, er man selv ude om det. At snakke om folk gode tro til sælgere lyder i hvert fald lidt underligt.

Jeg synes at EyeOn´s måde er fed. Hvis man får et opkald på et tidspunkt hvor man alligevel ikke har bedre at lave, kan man da trække den ud, så han ikke kan bruge de minutter/timer på at tage røven på mindre erfarne iværksættere.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 09:46
Jeg har lige været meget tæt på at hoppe i med begge ben i en lignende fælde. Manden præsenterede sig som Khosro Esmati og ville sælge løsninger lignende den, der bliver nævnt først i dette indlæg.

Jeg må jo desværre indrømme, at jeg ikke tænkte nok over det, men jeg har da nået at stoppe indbetalingen og meddelt dem, at jeg annullerer aftalen. Manden har selv hele tiden fremhævet, at man først skulle betale pr. klik. Og dem har der jo heldigvis ingen været af endnu, da annoncen ikke er oprettet.

Det er virkelig frækt at sælge på den måde - og så til nystartede, der har rigeligt at se til i forvejen. Jeg har ellers forsvoret, at jeg skulle hoppe i en sådan fælde...

Tilmeldt 13. Nov 06
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 09:57
Hej Hej

Jeg er blevet kontaktet på hel samme måde, og har også besvaret med OK.

Jeg håber vi kan komme ud af aftalen.

Klaus

Side 3 ud af 3 (29 indlæg)