Hej alle sammen, Scriptet er stadig tilsalg, er der nogle interesserede? Rasmus, fik du besvaret dit spørgsmål? Mvh. Nikolaj |
Hvor lang tid går budrunden?
Byder da så 995,-
Hej alle sammen, Scriptet er stadig tilsalg, er der nogle interesserede? Rasmus, fik du besvaret dit spørgsmål? Mvh. Nikolaj |
Automatiser din marketing rapportering med Unvault.io.
Hvor lang tid går budrunden? Byder da så 995,- |
Jeg har programmeret i over 27 år. Jeg har kodet i C, C++, Java, Delphi, Perl, JavaScript, C#, F#, VB.NET, ASP, Myresnak :D, Comal80 osv....
Hej Nikolaj, Hvad er rettighederne til systemet? |
@Niels: Den bliver nød til at køre til i morgen engang, da jeg ikke er hjemme det meste af dagen i dag. I morgen kl. 12. @Henrik: Jeg har købt scriptet af Martin Elnegaard. Så vidt jeg er informeret må siden ikke duplikeres, men designet må ændres til ens egne behov. |
Hej Nikolaj Jeg vil gerne købe scriptet :). gir 1000kr - Michael |
Ja, 1000 er 5 kr. mere end 995,00, så højeste bud er 1000 kr. Mvh. Nikolaj |
Jeg spørger måske dumt. men aner intet om sådan en cachback hjemme side .. men hvad koster det at få sat sådan en op , kan man selv gøre det og ligger der meget arbejde i det ?
Håber ikke det lyder helt dumt :) |
Altså, hvis du får en fag-mand til det, så tager det nok en time løn at sætte det op så det kører. Så kan du vælge at få lavet et nyt design, det tager nok lidt længere tid. Overhoved ikke et dumt spørgsmål ;) Mvh. Nikolaj |