Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

billigst Erhvervs løsning til dit firma, telefoni bredbånd, mobil-bredbånd

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 21. Jan 08
Indlæg ialt: 14
Skrevet kl. 17:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Sidder til dagligt og laver erhvervs løsninger til nystartet firmaer som ældre firmaer

Tilbyder en fast god kontakt, som den billigst løsning der passer til dit firma.

Venlig Hilsen

Ser frem til at høre fra jer

Fra København
Tilmeldt 27. Jun 08
Indlæg ialt: 62
Skrevet kl. 17:02

Du har ikke noget med uddybende materiale at vise os?

Hvilke udbyder representerer du - hvad ligger priser omkring (pris eksempler), hjemmesider mm?

Tilmeldt 21. Jan 08
Skrevet kl. 17:58

Hej Christian

Har alt hvad hjertet begærer, lidt svær at sige med pris, da jeg som regl skrædesyer løsningerne. Til dagligt representerer jeg telia, hvor vi sidder et salgs team og omsætter  ca.80 % af telia's erhvervs omsætning.

Ang.  priser  og ønske, så beder jeg henvise til min mail telia.telesalg.lasse@gmail.com

Ved i ikke hvad i skal bruge og hvad behov, men har en ide så skriv på emailen og så tager jeg kontakt hurtigst muligt over telefonen, så husk at smide kontakt oplysninger.

Lasse

Fra Stenløse
Tilmeldt 8. Apr 06
Indlæg ialt: 1584
Fra  NordicCall.dk Skrevet kl. 18:02

Går ud fra at det er virksomheden Telia og ikke andre udbydere du kan skrædersy løsninger for, hvis du til dagligt arbejder derinde?

Det er mere fordi at jeg personligt har urtolig dårlig erfaringer med netop den virksomhed, så er det meget rart at vide inden man ryger i kløgerne på dem igen :)

Tilmeldt 21. Jan 08
Skrevet kl. 18:11

Hej

Mener da nu bestemt ikke mine kunder ryger i kløgerne på mig, jeg mener jeg tilbyder mine kunder en god aftale, og altid til at få fat på!

Har mulighed for at lave en løsninger via andre teleselvskaber, efter hvad der er billigst... Hvad jeg laver privat.

LAsse 

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 11. Nov 08
Indlæg ialt: 107
Skrevet kl. 20:02

Hejsa

Vi er ved at starte et firma og skal bruge et mobilabb. og en trådløs internet forbindelse.

Kan du give en god pris?

Mvh Brian

Tilmeldt 21. Jan 08
Skrevet kl. 20:05
Fra Frederiksberg
Tilmeldt 11. Nov 08
Indlæg ialt: 107
Skrevet kl. 20:21

Super, jeg sender dig en mail i nærmere fremtid...

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)