Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

JanteKur - Dygtig fotograf søges til forevigelse af dagen

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 14. Dec 05
Indlæg ialt: 629
Skrevet kl. 09:26
Hvor mange stjerner giver du? :

JanteKur - Dygtig fotograf søges til forevigelse af dagen

Hej Aminoer

JanteKur Iværksæter Event løber af stablen d. 12/09-2006 på Tobakken i Esbjerg hvor bla. Martin Thorborg kommer og taler, Amino får også sin egen stand som besættes af frivillige garvede Aminoer dagen igennem.

Hertil søger jeg en dygtig fotograf som kan forevige dagen
  • Ca. 7 timer, fra kl. 11-18 d. 12/09-2006 på Tobakken i Esbjerg
  • Billeder skal leveres på DVD og jeg og medarrangørerne skal have fuld rettighed over billederne
  • Prisen skal tage hensyn til at Du får promovering i form af en profil-side på JanteKurs hjemmeside (Se ex her), og at Du får 1/2 side i den trykte messeguide. (Du bestemmer selv indholdet langt hen ad vejen)

Hvis Du mener at denne opgave er noget for Dig, og at Du som fotograf vil få gavn af at blive promoveret på JanteKurs hjemmeside og i den trykte messeguide, så send mig en e-mail herom til: grosen@grosen.com med henvisning til nogle relevante referencer samt en pris for at udføre opgaven.

/Grosen Friis

SEO konsulent og partner hos OnlinePartners.dk

Tilmeldt 28. Mar 05
Indlæg ialt: 635
Skrevet kl. 14:22
Har sendt dig en mail Grosen...

Tilmeldt 14. Dec 05
Indlæg ialt: 629
Skrevet kl. 18:31
Har sendt dig en mail Grosen...

Jeg har nu set nogle af Matts referencer som fotograf, og det ser rigtig godt ud!

Så nu har jeg indgået en aftale med Matt om at han er officiel JanteKur fotograf ;-)

Så Matt dækker JanteKur med billeder hele dagen igennem d. 12/9-2006 fra kl. 12.00 - 18.00

/Grosen Friis

SEO konsulent og partner hos OnlinePartners.dk

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)