Andelen er ikke dyrere at finansiere end andre.
Du skriver det bare - ingen forklaring - ren "jeg vil have ret" kommentar.
Okay, kan du se de lejligheder der har en lavere andelsværdi og månedlig ydelse - og forskellige kombinationer heraf f.eks. lidt højere andelsværdi end jeres men så lavere månedlig ydelse. Det er billigere at finansiere og sidde i disse - som i øvrigt heller ikke kommer til at blive solgt til den pris de står til. Det undrer mig det var nødvendigt at forklare dette til dig - siden du er så meget inde i tingene.
Jeg er rigtig glad for relevant debat, men det sprog du spredte i min tråd vil jeg ikke finde mig i.
Vil du finde et sted hvor jeg har brugt værre sprog end du har gjort over for mig?
Jeg bad dig holde dig væk. Men du bliver ved at rode rundt herinde. Jeg bad dig i et privat indlæg holde dig væk og forklarede hvorfor. Men du skal udøve kontrol og have medfølelser ved at offentligøre. Jeg har ikke givet dig rettighederne til mine ord
Du har har valgt at reklamere i offentligt debatforum - så må du ku tage noget feedback og ikke bare jamre over lidt relevant kritik. At du så vælge at sende mig en personlig besked hvor du bare vil lege bedrevidende kan jeg jo kun trække på skuldrene over.
Det link du lagde til Boliga - understreger meget præcist at du ikke har forstand på området, for det understreger præcist at denne lejlighed er både billig, velplaceret med libhaverkvaliteter og stor.
Det link jeg linkede understregede på alle mulige måder at den lejligheder i ønsker at sælge er helt almindelig metervare i København og at konkurrencen er enorm stor.
Jeg har i øvrigt svært ved at se liebhaverkvaliteterne vil jeres bolig - normalt så bruger man jo liebhaveri om boliger der på den eller anden måde er enestående og som kun findes i begrænset antal - og det kan man trods alt ikke sige om denne.
Du skriver at man bader et sted hvor man ikke bader. Du skriver at lejligheden skal totalrenoveres (til en Arkitekt og I et sprog der afslører at du, foruden du ikke har læst på lektien, viser at du har mere brug for at komme af med nogle rigtig grimme følelser, end komme med brugbare indput). Badeværelset har intakt terrazzogulv, hvilket er i højere kurs end et nyrenoveret helvede af modefænomener. Stilen er let herskabelig og køkkenet er brugbart, hvis man ser på segmentet der kunne finde på at købe denne lejlighed. Men den slags ved du ikke - det ved jeg...
At man i stedet skal bade i sit soveværelse, fremfor muligheden for at kunne sidde på tønden og bade samtidig er som sådan ligegyldig for mig - ingen af løsningerne er fantastiske og egentlig bare et udtryk for at lejligheden ikke up to date. Så jeg beklager at jeg ikke fangede liebhaverdetaljen med brusekabine i soveværelset.
I stedet for at udstille din manglende viden, sendte jeg dig et privat indlæg. Men du forstod ikke det var for at undgå at at skrive noget der kunne virke personligt nedladende om dig i tråden. Jeg synes jeg har bedre ting at tage mig til, end at forklare dig hvordan køb af andel fungere.
Jeg er skam helt tilfredes med min egen mening og de indlæg jeg er kommet med i denne tråd og det ku jo være at andre som står og skal sælge deres andel kan bruge den til at finde et fornufigt prisleje eller at evt. købere kan bruge mine inputs.
/Arco - med håb om en fortsat god debat