Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Sponsor Søges!!

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Fra Fjenneslev
Tilmeldt 15. Jul 09
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 10:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle

Er du interesseret i at støtte En musiker med hans udgivelse er chancen der nu....

Nicolai Vilhelm Tell's cd udgivelse " Another Sound Of Me " er under udarbejdelse... p.t. er udgiftsbudgettet på omkring 8000 kr.  Cd produktionen er den der er dyrest.....

Nicolai Vilhelm Tell spiller psykedelisk rock i stil med Love, Lee Hazlewood, tidlig The Who og andre i samme genre men udelukkende egne kompositioner....

Du er meget velkommen til at kontakte mig på email : apeppersound@hotmail.com for mere info.....

se http://www.myspace.com/theteacompany for info om musikken....

Fra Vanuato
Tilmeldt 24. Apr 09
Indlæg ialt: 1458
Fra  Kaffes Skrevet kl. 14:48

Hej Nicolai det lyder som et spændende projekt du har gang i. 

Men jeg tror du bliver nødt til at komme med nogle informationer om hvad en evt. sponsor får ud af projektet - jeg tvivler på at der er nogen på Amino der har 8.000 bobs til projektet medmindre de kan se at de kommer tilbage i form af ordrer  - ellers tror jeg det er et andet forum du skal søge støtte i.

Måske er der også er nogen der ville stille spørgsmål ved dit "pt" i relation til dine omkostninger.

Nu kan jeg se at dit band navn er "Nicolai Vilhelm Tell & The Teacompany"  - så er vi hos Kaffe & Co heller ikke den rette målgruppe :-)

Jeg ønsker dig alt held og lykke med dit projekt.

De bedste kaffe hilsner
Søren

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 15052
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 15:11

Hva med at tage 1, 2, 3, 5 eller hvor mange livejobs det nu kræver, for at skrabe det lille beløb sammen...

Fra Fjenneslev
Tilmeldt 15. Jul 09
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 15:17

Jo tak.... Det ville sgu være dejligt.... Men det er sgu nemmere sagt end gjort...

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 15052
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 15:21

Det er sikkert nemmere end at bede andre om penge i disse tider...

Fra København
Tilmeldt 15. Dec 08
Indlæg ialt: 899
Skrevet kl. 15:42

Hej Nicolai, 

AMINO, er som sådan slet ikke et dårlig sted at være, når det handler om at finde potentielle investorer, men når det er sagt, kunne det godt være det ville være en god idé at dele dine tanker om hvordan du har tænkt dig at en investor skal tjene sin investering hjem igen? - Du skriver godt nok sponsor, men jeg tror ikke der er megen reklameværdi i at skulle sponsorere en cd udgivelse. 

Et velforberedt oplæg der handler om hvordan du gør den investering til en WIN-WIN situation, ville hjælpe meget til at brænde hul i eventuelle investorers lommer, fordi det virker måske lidt kynisk, men hvis du ikke er i stand til at kunne spille livejobs nok til at tjene 8.000 kroner, ja så er chancen for at folk har kendskab til din musik (og derved ønsker at købe en cd) desværre ret begrænset. 

Men igen, det kunne jo være der er faktorer der betyder det faktisk ville være en god forretning osv. ting som ville være gode at få på bordet fra starten af. 

-Karsten

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)