Hej Aminoer, En af mine kunder har (som så mange andre) oplevet en markant nedgang i salget over de seneste måneder. Det er der ikke noget unaturligt i, men det betyder jo ikke at der ikke kan optimeres forskellige steder. Et af disse steder er selvfølgelig websiden, og derfor vil jeg gerne bede om at i tager et kig på den og kommer med ros og ikke mindst ris. Siden har eksisteret i flere år og har masser af besøgende hver måned, men det kniber gevaldigt med konverteringen. Jeg har selv et par forslag til ændringer kunden kan lave, men det ville være rart med andre øjne på sagen, så jeg kan lave en opsummering så de kan få gjort noget ved det... Link ; http://www.pc-translating.dk mvh Jan |
jeg synes siden er flot , letlæselige , med den har ekstrem lav pagerank og den har nok ikke flere 1000 daglige besøgene , der er krise i samfundet og jeg ved ikke meget om priserne på dit produkt om det er billige eller dyrt ? , vis dine konkurrenter er billigere end dig , vælger de måske ikke dig , da mange har mindre penge , i disse krisetider.