Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Feedback på gammelt site ønskes

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 26. Mar 09
Indlæg ialt: 964
Skrevet kl. 23:21
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 4,0 stjerner givet af 1 person

Hej Aminoer,

En af mine kunder har (som så mange andre) oplevet en markant nedgang i salget over de seneste måneder. Det er der ikke noget unaturligt i, men det betyder jo ikke at der ikke kan optimeres forskellige steder.

Et af disse steder er selvfølgelig websiden, og derfor vil jeg gerne bede om at i tager et kig på den og kommer med ros og ikke mindst ris.

Siden har eksisteret i flere år og har masser af besøgende hver måned, men det kniber gevaldigt med konverteringen.

Jeg har selv et par forslag til ændringer kunden kan lave, men det ville være rart med andre øjne på sagen, så jeg kan lave en opsummering så de kan få gjort noget ved det...

Link ;   http://www.pc-translating.dk  

mvh

Jan

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 23:38

jeg synes siden er flot , letlæselige , med den har ekstrem lav pagerank og den har nok ikke flere 1000 daglige besøgene , der er krise i samfundet og jeg ved ikke meget om priserne på dit produkt om det er billige eller dyrt ? , vis dine konkurrenter er billigere end dig , vælger de måske ikke dig ,  da mange har mindre penge , i disse krisetider.

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Tilmeldt 10. May 09
Indlæg ialt: 1058
Fra  Ronnie Skrevet kl. 23:52
Gennemsnit 4,0 stjerner givet af 1 person

Hej Jan.

Det er ikke hjemmesidens skyld at deres salg er gået llidt ned men nok mere tiden for siden virker prof og er flot.

Venlig hilsen.

Ronnie 

Fra Puerto De La Duquesa
Tilmeldt 13. Jul 09
Indlæg ialt: 3506
Fra  DesignYOU - Kreative løsninger Skrevet kl. 00:22

Jeg syntes det er en ret fin og enkel side. Godt overblik men menuen som hopper (FF) bryder jeg mig ikke om.

Et nyt design ville da ikke skade, men hvis ikke salget går så godt skal man nok overveje hvor meget men smider i den retning.

Tilmeldt 26. Mar 09
Skrevet kl. 17:01

Hej alle,

Tak for tilbagemeldingen - det er jo både godt og skidt at der ikke var andet at komme efter. Så det er nok bare tiden som Ronnie siger...

@Michael : Prisen ligger pt langt under konkurrenternes så vidt jeg ved.

@Allan : Tænker du på menuen folder sig ud (ned) ? eller hvad er det der hopper ?

mvh

Jan

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 15:43
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Jan.

Jeg kan godt forstå, at I mister en del kunder pga jeres hjemmeside. Det er den klassike fejl som utrolige mange virksomheder og Iværksætter begår, når de skriver deres tekst indhold.

Det er jeres tekst, der indholder ingen ”Hvad får jeg som kunde” på forsiden.

Et godt råd til alle, er at studere TV-shoppen på tv3 og læg mærke til hvor mange gange de appelere til Action samt hvor mange gang de siger ”Det får du..” i løbet af 30 sekunder.

Det har intet med prisen eller jeres produkt at gør – kun jeres tekst.

Forsiden’s tekst indholder kun informationer om jeres produkt, men ikke hvad kunden får ud af det – Hvad får jeg, Hvad sparer jeg, Hvad oplever jeg ?

Læs Case study – Erik W. Petersen – han siger, hvad han får.

Nu vil jeg ikke tag mere space på Amino, men skrive til mig for mere uddybning af ovennævnte.

Fedt produkt.

/Glenn

Tilmeldt 26. Mar 09
Skrevet kl. 16:05

Hej Glenn,

Glenn Kibsgaard:

Jeg kan godt forstå, at I mister en del kunder pga jeres hjemmeside. Det er den klassike fejl som utrolige mange virksomheder og Iværksætter begår, når de skriver deres tekst indhold.

Det er jeres tekst, der indholder ingen ”Hvad får jeg som kunde” på forsiden.

Et godt råd til alle, er at studere TV-shoppen på tv3 og læg mærke til hvor mange gange de appelere til Action samt hvor mange gang de siger ”Det får du..” i løbet af 30 sekunder.

Du siger sq noget. De kører jo hele tiden med "Ring nu", og "det får du", "men vi smider også lige x med i handlen" osv.

Glenn Kibsgaard:

Det har intet med prisen eller jeres produkt at gør – kun jeres tekst.

Forsiden’s tekst indholder kun informationer om jeres produkt, men ikke hvad kunden får ud af det – Hvad får jeg, Hvad sparer jeg, Hvad oplever jeg ?

Læs Case study – Erik W. Petersen – han siger, hvad han får.

Nu vil jeg ikke tag mere space på Amino, men skrive til mig for mere uddybning af ovennævnte.

Fedt produkt.

/Glenn

Det skal vi helt klart tage et kig på.

Jeg tror nu ikke at det gør noget at tage plads med den slags super-respons.

Det kan være at jeg vender tilbage.

mvh

Jan

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 16:26

Du er altid velkommen.

God søndag.

/Glenn

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)