Så skete det. Efter en lang hård og sej kamp har vi fået modedebat.dk i luften. Det har taget ufattelig lang tid at udvikle og vi er da slet ikke færdige endnu, men vi følte at sitet nu var blevet modent nok til at blive lanceret.
Selvfølgelig vil der være små 'børnesygdomme' her i starten, som ting der ikke virker optimalt. De ting vil vi for så vidt muligt, prøve at rette løbende alt afhængig af hvilken priotet opgaven har.
Dette er første spadestik for os og vi håber at vi med tiden, hvis folk ellers bruger det, kan udvide med blogs, modenyheder og andre spændende tiltag.
Vi håber at i vil tage godt imod sitet - og selvfølgelig modtages feedback med kys hånd herfra amino. :-)
Lækkert og lige til design... Eneste jeg kan sætte en finger på, er den hvide spalte i har i højre side på forsiden. Skal den ik udnyttes bedre evt med noget reklame eller andet?
Flot hjemmeside , i har husket bruger betingelser , der er ikke for meget tekst og links struktur gennemtænkt og er flot opsat så det er let at finde rundt på siden ,
i mangler forskellige titler på siden vis i ønsker mange besøgene fra google af
poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows
Jeg kender det godt. Jeg lancerede Familietricks for 15 dage siden og det var også en 'hård kamp' at blive færdig. Det er en lettelse, når det bliver til en realitet.
I højre hjørne står der: Du starter her... (Skal der ikke være et link?)
Ellers flot og det var hvad lige kunne se af 'fejl' i emergency-kategorien.
Dog savner jeg nogle billeder af en art... Det kunne være nogle modebilleder eller et eller andet andet. Mine øjne higer efter noget mode'ish at kigge på!!!
Og som andre også har påpeget, så burde teksten øverst i højre side være et link!