Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Ulovligt???

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 23. Feb 08
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 22:15
Hvor mange stjerner giver du? :
En tanke jeg lige pludselig kom på imens jeg sidder herinde imellem alle jer iværksættere/selvstændige

Er der nogen af jer som nogensinde har gjort noget ulovligt/strafbart?? Ikke fartbøde og den slags ting!!

Måske et underligt emne at komme med? Men jeg ville nu prøve!

Kan jo starte med mig selv.

Har haft et ophold hos Hotel Gitterly (30 dage) for 5 år siden pgr. af en meget mild slåskamp. Han fik et blot øje,mig ingenting Jeg sagde undskyld senere på aften (han var den første som slog mig) og han ville glemme det! Det skete en fredag! Søndag aften ringede Politiet på min mobil og fortale at jeg var blevet anmeldt for vold og jeg skulle komme ind på stationen Mandag til afhøring.

Retten havde jeg to vidner med, kæresten og en ven!  Han havde et vidne, han var åbentbart taget på skadestuen, skadestuen havde taget billed af hans blå øje (må indrømme at det så farligt ud! Slå ham kun engang!)  Nå men snakken gik jo frem og tilbage i retten og det ente med at jeg fik hotel ophold i 30 dage fordi jeg var trængt ind i lejligheden som ikke engang var hans!

Dommen lød således: Vold med indtrægning i lejlighed = 30 dages ophold inkl. timeløn på 5,50kr for at kløve brænde

Tilmeldt 14. Jul 05
Indlæg ialt: 575
Skrevet kl. 22:35

hej

Jeg kan kun bryste mig af 3 fartbøder, ligeså mange parkeringsbøder,

samt at jeg i min grønne ungdom har fået inddraget topstykke og cylinder af politiet og måtte trække hjem.

Men hvorfor vælger du at skrifte her på amino ???

Tilmeldt 23. Feb 08
Skrevet kl. 23:17
Det har vi vidst alle prøvet! det med fartbøder og knallerter...

Det var nu bare noget jeg kom til at tænke på! Bare fordi man er selvstændig/iværksætter er det jo ikke ens betydene med at man er straf fri

hvad skulle der ske ved at indsætte sådanne en tråd?? Ville folk se mig som en balladermager bare fordi jeg har være uheldig engang???  Tror da nu ikke at jeg er den eneste herinde som har prøvet at give en femmer i kassen på en eller anden??

Der er ingenting ondt ment i dette undlæg...

Fra Haslev
Tilmeldt 1. Sep 05
Indlæg ialt: 2094
Fra  Megahost.dk Skrevet kl. 02:45
Dato: 25-08-2006 23:17:21 Forfatter: Herkild

hvad skulle der ske ved at indsætte sådanne en tråd?? Ville folk se mig som en balladermager bare fordi jeg har være uheldig engang???  Tror da nu ikke at jeg er den eneste herinde som har prøvet at give en femmer i kassen på en eller anden??

Der er ingenting ondt ment i dette undlæg...

Hej

Måske tænker Hans bare på om  hvor smart det er at udstille sig , specielt når Hr. Google engang imellem kommer forbi :)

Tilmeldt 23. Feb 08
Skrevet kl. 08:39
All right!

Kan man slettet indlægget igen??

Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12315
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 09:25
Ha ha ha, nej bordet fanger :-)

Dbh Martin
Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Mar 05
Indlæg ialt: 9738
Fra  DEMIB HOLDINGS ApS Waimea Digital Skrevet kl. 09:29
Sorry, men jeg synes ikke man kan snakke om uheld når man trænger ind i en lejlighed og banker folk på skadestuen. Det er det samme voldtægtsmænd siger - de var et uheld. Det er det samme spritbilister siger. Bullshit siger jeg bare!

Tilmeldt 14. Jul 05
Indlæg ialt: 575
Skrevet kl. 12:49

Hvis jeg nu sad med noget kapital som jeg evt ville skyde ind i dit foretagende som du

søger kapital til i en anden tråd, så ville jeg efter at have set denne tråd trække følehornene til mig

igen, jeg ville jo nødig at du trænger ind hos mig , hvis jeg skulle rykke dig.

Derfor mener jeg ikke denne tråd er særlig smart

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)