Hej Aminoer. Havde 2 firmaer jeg ikke havde noget aktivitet i, i et periode på 1 år, og valgte derfor at lukke dem Firma A blev lukket 14.03 Jeg snakket med en flink dame hos SKAT der oplyste mig om at fordi virksomhederne var lukket, skulle jeg ikke indberrette mere. (Opfattet det som om hun ville sørger for den stod i 0, sagde til hende at der ingen aktivitet var, og om jeg skulle gøre andet) Nu modtager jeg 2 breve idag fra skat, med en flot rød stribe i toppen. :-( Det er selvfølgelig 2 rykkerbreve for manglende indberretning af moms fra 0101 - 3103 Der står i dem, at de har vurderet mit momsskyldigt til 8.000 (Pr. virksomhed) Men men men, der står også at; Du skal også betale afgift og renter
Skal jeg betale 2 x 800,- nu :( ? Føler mig fandme dum, at stole på SKAT når man ringer til dem... |
Ingen tvivl om at du skulle have indsendt en angivelse med 0 kr. for perioden 1/1 2009 og frem til ophørsdagen.
Hvis du vil prøve at slippe for de 2 gange 800,00 så er det kun at prøve at tale SKAT's bedre hjerte.
Held og lykke
Henrik