Generelt synes jeg, at siden fremstår som gennemført og professionel. Håndterringen af produktbillederne og deres kvalitet er klart bedre end gennemsnittet. Hvis man fra forsiden bliver ved med at klikke på billedet af det samme produkt-billede, ender man hurtigt med et stort billede, hvor man virkelig kan se produktet. Det virker rigtig godt.
Der er dog et lille problem med højden af prudukt-billede vinduet. Det mangler nogle få pixels i højden hver gang.
Det generelle design og i særdeleshed de kraftige farver signalerer desværre "billige plastik-produkter" a' la Tiger-butikkerne. Jeg kan kun tilslutte mig tidligere indlæg mht. at kortlægge stilen i designet.
Ja nu blev det rettet til 980px, og det er bare super. De fejl den viser, er vel ikke nogle jeg selv kan rette, da jeg ikke har adgang til koderne i shoppen. Det er en scannet løsning shoppen kører på.
Hej Carsten,
Jeg har afskaffet de kraftige farver, jeg dog ikke om det bliver for sort og dyster nu?
Det ser helt klart bedre ud nu. Det får dine farvede produkter til at træde tydeligere frem på siden. Hvis du fjernede de farvede billeder af betalingskortene, vill det gøre looket endnu mere stilrent. Betalingsmulighederne fremgår jo af en underside til kundeservice. Jeg ved dog ikke, om dette kan have salgsmæssige konsekvenser. Ellers så skru ned for "saturation" på billedet af betalingskortene.
Du kunne også sagtens bruge en lidt mere "fimset" gul til "Sommer Udsalg" - den skal nok fremgå tydeligt alligevel.