Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Nyt design på finefashion.dk, konstruktiv kritik ønskes til at afpusse!

Side 2 ud af 2 (15 indlæg)
Fra Olsen
Tilmeldt 25. Jun 09
Indlæg ialt: 36
Skrevet kl. 22:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har ingen problemer med at se siden - uden at jeg behøver at scrolle til siden.

Pæn/fin side. Kudos. :p

Mvh.

Peter Olsen.

Fra Puerto De La Duquesa
Tilmeldt 13. Jul 09
Indlæg ialt: 3506
Fra  DesignYOU - Kreative løsninger Skrevet kl. 23:14

Hej

Det var fint 980px bred Smile

Så mangler du kun lige W3C så er du kørende Smile

se dine fejl på W3c her

Spørg hvis du er i tvivl.
Lige en anden ting de to links du har KUNDESERVICE.....KONTAKT OS dem ville jeg nok style lidt .

/allan

Fra København Ø
Tilmeldt 10. Jan 09
Indlæg ialt: 519
Skrevet kl. 09:41

Generelt synes jeg, at siden fremstår som gennemført og professionel. Håndterringen af produktbillederne og deres kvalitet er klart bedre end gennemsnittet. Hvis man fra forsiden bliver ved med at klikke på billedet af det samme produkt-billede, ender man hurtigt med et stort billede, hvor man virkelig kan se produktet. Det virker rigtig godt.

Der er dog et lille problem med højden af prudukt-billede vinduet. Det mangler nogle få pixels i højden hver gang.

Det generelle design og i særdeleshed de kraftige farver signalerer desværre "billige plastik-produkter" a' la Tiger-butikkerne. Jeg kan kun tilslutte mig tidligere indlæg mht. at kortlægge stilen i designet.

Med venlig hilsen

Carsten

Fotograf Carsten Olsen - Bryllupsfotograf og portrætfotograf i København og omegn.

Fra Randers
Tilmeldt 11. Mar 09
Indlæg ialt: 218
Skrevet kl. 12:51

Hej Allan,

Ja nu blev det rettet til 980px, og det er bare super. De fejl den viser, er vel ikke nogle jeg selv kan rette, da jeg ikke har adgang til koderne i shoppen. Det er en scannet løsning shoppen kører på.

Hej Carsten,

Jeg har afskaffet de kraftige farver, jeg dog ikke om det bliver for sort og dyster nu?

Fra København Ø
Tilmeldt 10. Jan 09
Indlæg ialt: 519
Skrevet kl. 13:38

Hej Kim,

Det ser helt klart bedre ud nu. Det får dine farvede produkter til at træde tydeligere frem på siden. Hvis du fjernede de farvede billeder af betalingskortene, vill det gøre looket endnu mere stilrent. Betalingsmulighederne fremgår jo af en underside til kundeservice. Jeg ved dog ikke, om dette kan have salgsmæssige konsekvenser. Ellers så skru ned for "saturation" på billedet af betalingskortene.

Du kunne også sagtens bruge en lidt mere "fimset" gul til "Sommer Udsalg" - den skal nok fremgå tydeligt alligevel.

Dette er blot min personlige holdning.

Med venlig hilsen

Carsten

Fotograf Carsten Olsen - Bryllupsfotograf og portrætfotograf i København og omegn.

Side 2 ud af 2 (15 indlæg)