Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Nyt design på finefashion.dk, konstruktiv kritik ønskes til at afpusse!

Side 1 ud af 2 (15 indlæg)
Fra Randers
Tilmeldt 11. Mar 09
Indlæg ialt: 218
Skrevet kl. 17:06
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 3,0 stjerner givet af 1 person

Kære Aminoer,

Finefashion.dk har fået en nyt design. Vi håber med dette design, at vores butik kommer til at udtrykke det vi står for nemlig stil og kvalitet til unge mænd og kvinder.

Designet mangler at blive fin pudset, og derfor ville det være lækkert med indput da undertegnede selv opsætter designet.

Skyd løs og fortæl hvad i synes.

Link i footeren!

Dbh,

Kim Kristensen

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 17:22

Jeg klikket lidt rundt og prøvet at købe en vare med jeg kunne ikke finde ud af at slette varen og bestille en anden igen vare ,

jeg kunne ikke finde nogle betingelser ved køb , det skal der være ifølge forbrugerstyrelse .

Designet ser ellers godt ud. , synes jeg.

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Randers
Tilmeldt 11. Mar 09
Skrevet kl. 19:22

Hej Mikael,

Tak for det. Jeg har ændret det med det samme, det er fordi jeg har ændret i mine tekster, og derfor er handelsbetingelser ikke følget med. Jeg har endvidere også lige fået support til at rette betalingssiden til så designet følger med derover.

Tilmeldt 4. Dec 08
Indlæg ialt: 526
Skrevet kl. 19:29

Hej Kim

Noget af det første der falder mig ind er at dine varer er meget farverige men ikke 'rammen'.

Designet rundt om varerne forbliver sort, hvilket jeg synes ser lidt kedeligt ud, men også giver mig et indtryk af at der ikke er gjort særlig meget for udseendet. Det synes jeg ikke er ret positivt da du/i sælger produkter til folk der går op i deres eget udseende, eller bare design generelt. :-)

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 14. Apr 09
Indlæg ialt: 220
Skrevet kl. 19:41

Hej,

Fedt design, fedt koncept, hvad med at udvide jeres sortiment lidt?

Jeg manglede faktisk et par solbriller, men synes ikke der var et bredt nok udvalg.

Mvh

Nicolai

Tilmeldt 12. May 09
Indlæg ialt: 196
Skrevet kl. 19:43
Gennemsnit 4,0 stjerner givet af 2 person

som ung kvinde på 22 må jeg muligvis gå ind under målgruppen..

Mit første indtryk da jeg klikkede ind på siden var at det lignede noget en amatør havde lavet, og da jeg tænkte nærmere over det var det især disse punkter der gav mig det indtryk:

1. siden er for bred så jeg bliver nødt til at scrolle fra side til side for at se hele siden.

2. den meget blå tekst i højre øverste hjørne. det ser helt malplaceret ud. skrifttypen er forkert.

det er lidt ligesom om der mangler en 'rød tråd' når man kigger på hvordan designet spiller sammen.

Desværre så er det ikke en side der giver mig en fornemmelse af stil og klasse, som jeg ellers foretrækker på sider der handler de varer du gør. Jeg ville nok handle et andet sted, selvom dine varer er spændende nok når man får kigget på dem.

Fra Randers
Tilmeldt 11. Mar 09
Skrevet kl. 15:51
Gennemsnit 4,0 stjerner givet af 1 person

Hej Rose,

Jeg vil lige følge op på dine punkter:

Jeg er opmærksom på at de links i banneret ikke er optimale i øjeblikket, jeg arbejder på en løsning, det kunne lade sige gøre som jeg have tænkt mig.

Det med den røde tråd vil jeg da snakke med min designer om som har lavet banneret og rådgivet i farve valg mv.

Jeg har angivet siden til 1000 px bred, sidder du på en meget lille computer da?

Er der andre der oplever, at de ikke kan se hele shoppen uden at skal scrolle fra side til side?

Dbh,

Kim Kristensen

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 21:30
Gennemsnit 4,0 stjerner givet af 1 person

Hej Kim.

Kunne det ikke værer fedt, hvis alle kunne lide ens arbejde. Man har jo trods alt brugt 100'erde vis af timer og en masse penge på det også.

Men sådan er virkeligheden bare ikke desværre. Vi er individuelle herinde ligeså vel som din kunder er det også. Jeg forslår at du kontakter 10 eller flere af dine potentiale kunder, og spørger dem om at finde den fedste online-butik de syntes. Brug disse web-sites som inspiration til din grafiske/design løsning.

Personligt, så giver dit design ikke denne "Nice" eller "Waauw" fornemmelse.

Håber, at du gør brug af forslaget. Held og lykke.

/Glenn

Fra Puerto De La Duquesa
Tilmeldt 13. Jul 09
Indlæg ialt: 3506
Fra  DesignYOU - Kreative løsninger Skrevet kl. 21:40

Kim Kristensen:
Jeg har angivet siden til 1000 px bred, sidder du på en meget lille computer da?

For at side skal passe i 1024x768 15" skærm skal siden være max 980 scroll baren skal trækkes fra Smile

Køre evt siden igennem her

validator w3

Der findes 34 fejl nogle mere alvorlige end andre men få dem rettet så er du godt kørende.

Ellers nice side held og lykke med den

Allan Hansen

Tilmeldt 20. Mar 09
Indlæg ialt: 78
Skrevet kl. 22:03

Frisk, enkelt og overskueligt design, og den sorte baggrund ser rigtig godt ud - dog faldt jeg lige over et par ting:

- for enkelte varer kunne antallet ikke ændres i indkøbskurven, prøvede f.eks. en hårbøjle

- links med Kundeservice og Kontakt os, falder lidt udenfor resten af sidens design med hensyn til skrifttype og farve, og kan virke lidt forstyrrende.

Side 1 ud af 2 (15 indlæg)