Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

adwords firmaer

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 15. Jul 09
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 16:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Er der nogen der kender noget til det firma der hedder Analyzers, det er et firma der lover adwords booster.

Synes efterhånden man bliver kontaktet af mange vedr. at de kan lave ens webshop bedre og bedre

Hvad siger i ???

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 15064
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 17:23

Folk mangler arbejde, og ja det er faktisk irriterende med alle de kloge hoveder, der kontakter ens firma pr mail...

Tilmeldt 23. Sep 08
Indlæg ialt: 294
Skrevet kl. 17:53

Hey

Jeg har haft æren i at møde en af gutterne fra analyzers til en iværksætterfest,  han virkede som en rigtig fin fyr.

De arbejder vist meget med Landing Page Optimering  og ROI optimering (Return of investment)  ud fra analysearbejde.

Har dog ingen erfaring med dem som firma, men vil tro at de er reelle nok.

M  dfdf

Fra Kastrup
Tilmeldt 19. Sep 06
Indlæg ialt: 954
Skrevet kl. 15:10

Det kan godt være de er nogle fine fyre, og udfører et fornuftigt stykke arbejde. Jeg har lige haft en af dem i røret (canvas salg åbenbart) han starter med at sige at han ikke vil prøve at sælge mig noget, så jeg behøver ikke afvise ham med det samme.

Der går dog ikke længere end 1½ min. før han tilbyder mig en månedlig optimering af mine adwords for 1400 kr. Dertil spørger jeg ham hvad jeg får for de penge, og svaret er "En optimering" Jeg spørger, jamen hvad indebærer denne optimering, som så viser sig bare er en optimering (hvad det så er, for der var jo ingen garanti på, ej heller at de ville bruge 10 min. på mig om måneden).

Jeg kunne da aldrig i mit liv finde på at betale sådan et firma penge blindt, når han starter med at lyve om hvorvidt han egentlig ville sælge mig noget.

Jimmy

Fra København
Tilmeldt 11. Mar 08
Indlæg ialt: 639
Fra  White Shark Media Inc. Skrevet kl. 16:30

Dimsedut:

...han starter med at sige at han ikke vil prøve at sælge mig noget, så jeg behøver ikke afvise ham med det samme.

Dimsedut:
y

Den er altid sløj, når man kommer med sådan en Smile 

Han er sælger fra et udmærket firma - Han har intet at skamme sig over. Sig dog med stolthed i stemmen, at du er sælger. 

Vil du gerne have mere succes med AdWords? Download min gratis danske AdWords bog på 189 sider!

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)